Стартує конкурс соціальної реклами про протидію дискримінації
Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival спільно з Кампанією проти дискримінації оголосили конкурс соціальної реклами про протидію дискримінації.
Учасниками можуть стати молоді продакшени та незалежні режисери, а оцінюватимуть конкурсні роботи фахове журі та медійні персони: музиканти Євген Філатов (The Maneken), Тарас Тополя (Антитіла) та інші.
Конкурсні роботи мають мотивувати людей боротися з утисками та розповідати про доступні методи такої боротьби.
Найкращі роботи отримають грошові винагороди, ротацію в кінотеатрах та на телебаченні. Кампанія пройде під хештегом #атобітакокей? і закликатиме людей не бути пасивними, а відстоювати свої права.
Відео: Кампанія проти дискримінації (Youtube-канал Molodiya Festival)
"Тобі натякають на звільнення, бо ти "надто гейський" для цієї компанії, не здають квартиру через луганську прописку, ще з часів царя Гороха обіцяють пандус біля будинку, #атобітакокей? Чому б замість мовчки ковтати, не звернутися, наприклад, у відповідні інституції? Дискримінація - поза законом, і є безліч інструментів для протидії їй. Буди в собі самурая і відстоюй свої права. Такі меседжі ми разом з Кампанією проти дискримінації хочемо бачити у конкурсних роликах, аби разом спонукати людей не бути пасивними "терпилами", — пояснюють в Molodiya Festival.
"Методів протидії достатньо: переговори з дискримінатором та роз’яснення незаконності його/її дій, привернення уваги ЗМІ до факту порушення прав людини, публічні вибачення, звернення до омбудсмена, звернення в суд", —додає Ірина Текучова, координаторка Кампанії проти дискримінації.
"Головне — говорити, не мовчати. Захищатися, навіть якщо дуже страшно", — підсумовує Тарас Тополя.
Деталі і заявка учасника: www.molodiya.com.ua
Дедлайн: 15 грудня
До речі, Пенелопа Крус поскаржилася на вікову дискримінацію.