Дизайнерам заплатили за розробку 5 тисяч доларів
28 січня у Львові презентували новий логотип області, на який було витрачено 134,5 тисяч гривень. Користувачі мережі назвали такий символ Львівщини непорозумінням, який можна було намалювати лівою ногою.
Лого виконане в біло-жовтих кольорах, і, за задумкою, на ньому зображений лев, але, щоб розгледіти символ міста і області, треба докласти чималих зусиль.
До того ж у написі "Львівщина" під логотипом буква "щ" написана досить дивно - хвостик в ній не справа, а посередині.
Користувачі мережі Facebook залишили безліч коментарів, в яких розкритикували дизайнерів за таке творіння. Хоча знайшлись і такі, кому лого прийшлося довподоби.
Логотип Львівської області (фото: facebook.com/lviv1256)
"Цей "символ" взагалі ні про що. Жодних асоціацій ні з регіоном, ні взагалі ні з чим. Мені тут бачаться донецькі молотки. Комусь - мухомори. Ну ні про що", - обурилася Irena Boychuk.
"ЛьвівШина - логотип заводу", - підмітив Михайло Білий.
"Лого класне! Ціна за весь брендбук, а не просто лого. В ціну закладається час роботи команди над проектом. Тому ціна норм. Не шукайте зраду шановні, а дізнайтесь спочатку, як працює система розробки брендбуків дизайнерами", - виправдав розробників Roman Sulyk.
"Що треба зробити, щоб побачити лева в центрі? Хто підкаже інструкцію?" - написав Yurii Pylypiv.
"Це ж лого Львів-Підшипника", - підмітив Bogdan Daliavskyi.
"Ну ще той символ то таке: хтось того лева бачить, а хтось ні... Але чому написано львівШина? Мені здається, не те що іноземець, але і не кожен українець зможе зразу зрозуміти, про що йдеться", - обурилася Марія Стельмах.
Скріншот коментарів: facebook.com/lviv1256
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Christian Dior влаштував "парад мрії" під куполом шапіто на тижні високої моди в Парижі.
Також ми публікували новину про те, що у Львові виявили під час ремонтних робіт в одному з підземель в центрі міста унікальний середньовічний меч часів битви під Грюнвальдом.