"Це пекло": мережу насмішили "нові технології" у київських маршрутках (фото)
В маршрутці знайшли дивні способи усунення проблем
У Києві продовжують скаржитися на маршрутні таксі. Українці обурюються через жахливу якість транспорту, в якому доводиться їздити людям. Однак при наявності несправностей у салоні маршрутки водії виявляються все більш винахідливими. Відповідні фото опубліковані на сторінці "Київ Оперативний" в соцмережі Facebook.
"Нові технології в столичних маршрутках:
1. Маршрутний автобус №182 (по 26 тролейбусу) поставили кондиціонер. Так і їхали поки пасажир сам не закрив цю "чорну діру".
2. Зварювання з використанням технології "Цегла", - написали в мережі.
Фото: Маршрутка (facebook.com/KyivOperativ)
Фото: Маршрутка (facebook.com/KyivOperativ)
"Зрадофіли, ви нічого не розумієте, це нова послуга, біотуалет в транспорті, для вас же старалися", - з іронією написав Алекс Стафф.
"Вранці о 9:30 їхали 476-ю маршруткою. Товариші - це така парилка, лише один люк присутній в маршрутці, і слава Богу, що відкритий. Всі вікна закриті і їх неможливо було відкрити. Коли я попросила водія не стояти і не з'ясовувати на вул. Кибальчича відносини з пенсіонеркою, у якої не було пенсійного, а їхати, бо духота і можна відкинутися, - він почав обурюватися, що він з нами по 18 годин їздить і париться, і смажиться, і працює, і йому теж спекотно. І що я брешу, що вікна не відкриваються, а мені, мовляв, просто впадло їх відкрити", - розповіла Ната Вікторівна.
"Якщо серйозно, то ці маршрутки убиті, я сьогодні вранці гуляла з собакою і звернула увагу на №26, це жах, про №558 взагалі мовчу, це - пекло", - написала Олена Стельмах.
"За таке ноу-хау не гріх і підняти вартість проїзду до 10 грн, я вважаю", - пожартував Сергій Сірик.
"Ілон Маск, як тобі таке?" – запитав користувач під ніком Artem Nev.
Скріншот поста (facebook.com/KyivOperativ)
Скріншот коментарів (facebook.com/KyivOperativ)
Раніше в мережі показали "поїздки підвищеного комфорту" у київському транспорті.
До речі, Естонія ввела безкоштовний проїзд на автобусах. У Талліні сподіваються, що безкоштовні автобуси можуть знизити частоту використання автомобілів громадянами держави.
Нагадаємо, у київському метрополітені завершився обмін жетонів без доплати.
Історія подорожчання проїзду в громадському транспорті (відео: STYLER.rbc.ua)