Бізнесмен був раніше замішаний в будівельних скандалах в Україні
Навколо тендеру на будівництво гілки метро на Виноградар у Києві розгорівся скандал. Так, в тендері вартістю близько 6 млрд грн може виграти компанія, акціонером якої є російсько-український бізнесмен Володимир Петрук. Про це стало відомо завдяки системі публічних державних закупівель "Прозорро", пише "Обозреватель".
Раніше повідомлялося, що в тендері на будівництво Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар взяли участь три компанії. Пропозиції надійшли від компаній: "Индербудтонель", "Київметробуд" і "Будівельна компанія Адамант" (на сьогодні вже вибула з процесу).
Пізніше з'ясувалося, що за компанією "Индербудтонель" стоїть бізнесмен Володимир Петрук. Він є також головою правління російської будівельної асоціації "Интерстроймонтаж", яка може бути близькою до кремлівським чиновникам, враховуючи підряди, які виграє компанія.
Більш того, Володимир Петрук не приховує, що має широкі інтереси в будівельній галузі РФ.
"Ми прийшли на російський ринок в 1996 році і маємо великий досвід роботи в північних регіонах Росії. Наприклад, у 90-ті роки ми побудували першу скляну будівлю на крайній півночі в Ханти-Мансійському автономному окрузі, яка експлуатується досі", — повідомляв бізнесмен російському виданню "Комсомольська правда" в минулому році.
Бізнесмен був також причетний до будівельних скандалів в Україні. Раніше його компанія вигравала тендери без конкуренції на різні підряди в столиці. Один з епізодів згадав на своїй сторінці в Facebook український письменник Дмитро Вовнянко.
Блогери просять мера Києва Віталія Кличка звернути на цей факт увагу.
Петрук також має досвід будівництва метро в Росії. Як відомо, подібні підряди часто отримують близькі до кремлівської владі бізнесмени.
Користувачі мережі також висловили думку, що фірма зможе перемогти на тендері, так як економічні фактори для неї будуть на першому місці.
Українські блогери також обурилися тим, що бізнесмен під час війни між Україною і РФ давав інтерв'ю виданням з яскраво-вираженою анти-українською позицією.
Відмітимо, що траса ділянки буде проходити по території Шевченківського та Подільського районів Києва. Комплекс об'єктів на території електродепо планується розмістити в Подільському районі. Передбачається будівництво двох станцій метро - "Мостицька" і "Проспект Правди", а також відгалуження в бік майбутньої станції "Виноградар".
Фінансування витрат на будівництво лінії метрополітену буде здійснюватися за рахунок коштів міського бюджету, передбачених Програмою економічного і соціального розвитку Києва.
Як ведуть себе на дорогах представники української влади