Блогер описала жалісний сюжет, а активісти зняли соціальний ролик
Користувачі соцмереж в захваті від нової соціальної реклами "Краще, ніж казка", який опублікували в YouTube. Ролик народився у відповідь на новорічне відео одного з російських банків, в якому Дід Мороз жорстоко викрадає маму,, щоб виконати бажання дівчинки.
У новому відео, яке створили активісти, використовували зворушливий сюжет, придуманий блогером Іриною Катін-Ярцевої, яка назвала його "соціальною рекламою здорової людини".
За сюжетом, батько обговорює з друзями за новорічним столом аліменти, які сплачує на сина з "мінімалки", не спілкуючись з ним. Щоб подивитися, як на ці гроші живе його дитина, він переодягається Дідом Морозом і приходить привітати хлопчика. Знайшовши сім'ю в злиднях і за скромним новорічним столом, батько шокований і зрозумів, як мало приділяв уваги і не думав про зміст хлопчика. В кінці ролика тато дарує дитині одяг і такий бажаний вертоліт.
"Ось він, нормальний сюжет для новорічного соціального ролика. А головне, показана в ньому ситуація куди більш поширена, ніж та, що в ролику про Діда Мороза - викрадача або в ролику про доньку, незадоволений тим, що мама читає новини в інтернеті", - коментує Nat Maren.
"Дуже гарний ролик. Спасибі автору сценарію, режисерові, акторам і всій знімальній групі. Дуже зворушив", - пише Віта Акініна.
До речі, "Квартал 95" посміявся над новорічним зверненням президента до українців.