Зазначається, що якість транспорту і вартість перевезення можуть бути безпосередньо пов'язані із загальним добробутом країни
У мережі розповіли, як виглядає громадський транспорт у світі і порівняли його з українським. Про це повідомляє zik.
Наголошується, що чим бідніша країна, тим громадського транспорту менше і він більш тісний, і навпаки – якщо багатшими, тоді транспорт повинен бути просторіше і комфортніше. Хоча, є винятки з правил. Наприклад, година пік. Наприклад, Японія та їхні метро, де спеціальні люди "пакують" людей в переповнені вагони. Тому, все воно, звичайно, відносно, однак простежуються свої закономірності, як, наприклад, вартість послуг і середня зарплата, яку отримують жителі тієї або іншої країни.
Видання наводить приклад Польщі, де економічний рівень життя у поляків в рази вище, а середня зарплата становить близько чотирьох тисяч злотих в місяць, тобто це десь 30 тисяч грн.
Журналісти відзначили, що в середньому подорож в громадському транспорті полякам обходиться десь три злотих, тобто 22 грн. У них також діє єдиний електронний квиток, тобто, завдяки якому можна проїхатися не тільки на автобусі, але і в електротранспорті або метро. Якщо порівняти з витратами українців, то можна побачити чітку аналогію – у середньому в чотири рази поляки більше заробляють, і в чотири рази більше платять за громадський транспорт.
Також сказано, що і у Франції, де зарплата в середньому на 10 разів більше, ніж в Україні, і громадський транспорт дорожче на аналогічне співвідношення.
Також в приклад привели Данію, де середня зарплата данців становить 5000 євро, а це понад 150 тис. грн. Тобто десь у 20 разів вища від української. Щоб покататися на автобусі в Копенгагені доведеться витратити 100 грн., а то і більше і це приблизно в двадцять разів дорожче, ніж у нас.
Наголошується, що якість транспорту і вартість перевезення можуть бути безпосередньо пов'язані із загальним добробутом країни, але не завжди.
Так, у Китаї середня заробітна плата становить 750 доларів, тобто 20 тисяч гривень. Але ціна в громадському транспорті така ж, як і у нас, і коливається від 4 до 8 грн. Журналісти стверджують, що у великих містах Китаю якість транспорту, незважаючи на велику кількість населення, – високе і навіть на рівні з містами Західної Європи.
У той же час, українські перевізники не надають повного спектру послуг, які повинні входити у вартість проїзду.
Нагадаємо, що Кличко заявив, що маршрутки в Києві "витіснять" доступним громадським транспортом.