ua en ru

Скільки насправді коштує розмитнити "євробляху": реальна історія одесита

Скільки насправді коштує розмитнити "євробляху": реальна історія одесита Ілюстративне фото (Styler, колаж)

Українця "роздягли до нитки"

Українець вирішив поділитися з мережею реальною історією розмитнення авто на єврономерах, яке було пригнано з Болгарії. Про це розповів одесит Олександр Шевельов повідомляє "Навіщо".

Так, усього у молодого хлопця пішло вісім днів і ще більше нервів і грошей. Приміром, спершу він заплатив 270 євро для того, щоб зняти автомобіль з реєстрації. А на митниці у нього виникли ще більші проблеми.

"Послуги брокера обійшлися в 300 $. Він подав попередню декларацію і відправив мені реквізити для оплати загальної суми митних платежів - у мене вийшло 72800 гривень. Після оплати (через день) брокер запросив мене на митний термінал, де я віддав йому оригінали документів, і через 1 годину я заїхав в термінал. Виїжджав я з нього через 3 дні, так як митницю не влаштувала вартість авто і природно вони завищили мені вартість з 1482 € до 1800 €. Доплатив ще 1200 гривень", - сказав він.

Після цього, стверджує Шевельов, він заплатить 520 гривень для в'їзду на територію терміналу, після чого поїхав в МРЕО.

"Квитанцію і всі документи віддаю в віконце працівникові МРЕО... О Боги! Це сталося!! Я забрав свій техпаспорт і номера! Отже, підсумуємо: Зняти з обліку 270€; Брокер 300$; Сертифікація 120$; Митний платіж 74000 гривень + 520 гривень за термінал; МРЕО 2600 гривень. Загальна: 3050€ і 8 днів (враховуючи вихідні) – "доступне" розмитнення", - уточнив він.

Нагадаємо, що за добу в Україні розмитнили рекордна кількість "евроблях".

Ми писали, що закони про розмитнення авто на іноземних номерах ("евроблях") №8487 і №8488 набрали чинності 25 листопада 2018 року.

Також ми писали, що на початку листопада 2018 року в Україні перебувало близько 630 тисяч автомобілів на "єврономерах".