ru ua

Українці отримали Каннського лева за брендинг Євробачення 2017 

Українці отримали Каннського лева за брендинг Євробачення 2017  Фото: eurovision.ua

Міжнародний фестиваль оцінив рекламу пісенного конкурсу українських дизайнерів

Авторитетний міжнародний фестиваль реклами Каннські леви (Cannes Lions International Advertising Festival) нагородив українців за брендинг Євробачення 2017. Розробкою займалися українські Banda.agency і Republique, які отримали бронзову нагороду в категорії Desing Lions. Про це повідомив засновник агентства Павло Вржещ у коментарі The Village Україна.

В основу символіки Євробачення 2017, яке відбулося в Києві, було покладено традиційне українське намисто.

Українці отримали Каннського лева за брендинг Євробачення 2017

Фото: Шорт-лист (facebook.com/wearebanda)

"Я радий, що саме цей проект отримав нагороду. За 60 років Євробачення у конкурсу не було видатного дизайну. І те, що нам вдалося вперше зробити брендинг такого рівня для всесвітньо відомого бренду – це наша маленька гордість. І це лише зміцнює віру, що український креатив набагато крутіший і сміливіший, ніж ми всі звикли думати", – відзначив Вржещ.

Проект розробляла команда агенції разом з колегами з дизайн-студії Republique.

Українці отримали Каннського лева за брендинг Євробачення 2017

Скріншот поста (facebook.com/wearebanda)

Раніше повідомлялося, що "Донбас" Сергія Лозниці потрапив до конкурсної програми Мюнхенського кінофестивалю.

Що ви не знали про Нетту Барзілай (відео: STYLER.rbc.ua)