Причиною конфлікту виявилася несправність техніки на залізничній станції
Начальник поїзда "Ковель-Москва" під час його руху випхала одного з пасажирів з вагона. За словами оцевидиці, дана ситуація сталася 30 вересня. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомила Людмила Сафронова.
"Випхать людину під час руху поїзда для працівників Укрзалізниці виявилося нормою", - пише Сафонова.
Очевидиця інциденту стверджує, що 30 вересня начальник поїзда "Ковель-Москва" випхала пасажира з потяга, який рухався. Внаслідок конфлікту були серйозно пошкоджені особисті речі пасажирів.
Причиною такого "непорозуміння" виявилася несправна техніка на залізничній станції Кривин, оскільки касир не змогла роздрукувати квитки.
"Касир особисто підійшла до керівника поїзда і пояснила, в чому причина, після чого керівник, пропустивши чомусь лише одну людину, більше нікому пройти не дозволила",- стверджує жінка.
Одразу ж після цього начальниця подала сигнал, який дозволив поїзду почати рух, набираючи швидкість.
"І це в той час, коли на сходах з відкритими дверима стояв пасажир, якого керівник поїзда випхала ногою. Всі інші пасажири, яких не пустили в поїзд, почали бігти біля поїзду і подавати сигнал зупинки", -додала Сафронова.
Скріншот поста аккаунта (facebook.com/Людмила Сафронова)
За словами Людмили, вона вже звернулася на гарячу лінію Укрзалізниці, оскільки це не єдиний випадок, де працівники виявляють хамство і неповагу. Крім цього, дівчина виклала відповідне відео.
Відео: (facebook.com/Людмила Сафронова)
Нагадаємо, що "Укрзалізниця" має намір розпродати на аукціонах 16 тисяч списаних вагонів.
Ми писали про те, що українці побавились безглуздою послугою, яку надає "Укрзалізниця".
А також про те, що в мережі виник скандал через умови в поїздах "Укрзалізниці".
Відео: Топ-10 курйозних ДТП