Частина пасажирів зможе повернутися додому вже 1 березня
У четвер, 28 лютого стало відомо, що в аеропорту Ганді в Делі, Індія, застрягли кілька тисяч пасажирів, так як всі рейси були скасовані через конфлікт Індії і Пакистану. Один з пасажирів, який мав летіти до Києва, Володимир Шабловський, написав про ситуацію на своїй сторінці в Facebook і попросив допомоги, так як співробітники авіакомпанії запропонували тільки перенести рейси на кілька днів.
В полоні аеропорту опинилися пасажири з дітьми, а також ті, хто не міг собі дозволити купити інший квиток або оплатити готель. Авіакомпанія в поселенні відмовила, пославшись на те, що немає вільних місць. Українські дипломати спочатку відмовилися приїхати в аеропорт і звели всю свою допомогу до того, що написали представникам авіакомпанії.
Однак після того, як інформація про подію з'явилася в соціальних мережах та ЗМІ, ситуація почала потроху стабілізуватися. Володимир Шабловський повідомив, що в аеропорт приїхали представники посольства і зайнялися переговорами з співробітниками авіакомпанії Air Astana.
Фото: Facebook.com/Владимир Шабловський
Пізніше він розповів, що українцям виділили транспорт з посольства і відвезли в готель. Питання з фінансовою допомогою теж пообіцяли вирішити. На ранок заплановано один виліт, який зможе доставити додому частина українців. Ще 16 осіб залишилося без квитків, а також в Делі залишилися ті, хто погодився на початкові пропозиції авіакомпанії на перенесення вильоту, на 4-е і 5-е березня.
Скріншот поста (Facebook.com/Владимир Шабловський)
Нагадаємо, раніше Styler повідомляв про те, що отримана інформація від Air Astana про ситуацію, яка сталася в аеропорту Делі.
А також писали про те, як на українцях може з'явитися конфлікт між Індією і Пакистаном.