ru ua

"Сміливо йти до своїх цілей": Настя Каменських запустила соціально важливий проект

"Сміливо йти до своїх цілей": Настя Каменських запустила соціально важливий проект Фото: Настя Каменських (прес-служба)

Співачка стала амбасадором масштабного соціального челленджу

Відома українська співачка Настя Каменських запустила соціально важливий проект "#обіцяюза100днів, в якому вона хоче надихнути людей на реалізацію своїх поставлених цілей і бажань.

"Я ставила перед собою різні цілі: стати популярною співачкою, радувати шанувальників своєю музикою, схуднути, запустити успішний бренд спортивного одягу NKsport. І, незважаючи на те, що у мене це вийшло, я продовжую працювати над підкоренням нових вершин. У цьому проекті я вирішила поділитися своїми секретами і показати кожній, що все можливо. Я дуже рада, що філософія NK – надихати, мотивувати, досягати поставлених цілей і йти вперед – близька бренду з багаторічною історією!" – розповіла Настя.

"Сміливо йти до своїх цілей": Настя Каменських запустила соціально важливий проект

Фото: Настя Каменських (прес-служба)

Челлендж буде проходити протягом 100 днів – з 1 вересня по 9 грудня 2018 року – в соціальній мережі Instagram. Щоб взяти в ньому участь, слід поставити перед собою цілі на 100 днів, розмістити пост про це з хештегом #obіцяюЗа100днів і просто почати діяти і розповідати, як ви рухаєтеся до своєї мети.

"Головне – діяти і цілеспрямовано йти до поставленої мети. Разом ми точно зможемо це зробити! Впевнена, що до челленджу приєднаються багато, адже ми ще й подарунки будемо розігрувати", - зазначила зірка.

Щодня будуть розігруватися заохочувальні подарунки, щотижня учасниці будуть нагороджуватися призом за свої досягнення на шляху до поставленої мети, а головним призом проекту стане поїздка до Німеччини на Новий рік.

"Інста-проект відображає головну місію бренду – надихнути жінок і дівчат зважитися діяти, сміливо йти до своїх цілей і зустрічати все нове без страху і сумнівів. Віримо, що саме приклад і досвід Насті Каменських надихне учасниць челленджу діяти", - сказала старший менеджер з маркетингу Johnson&Johnson Наталія Дороженко.

Нагадаємо, Настя Каменських порадувала новим лірик-відео до пісні LOMALA.

Раніше STYLER поговорив з Настею Каменських. В рамках ексклюзивного інтерв'ю співачка розповіла про початок сольної кар'єри і ставленні до цього Потапа, відверто поділилася, що для неї означає патріотизм і чому кожен повинен робити свій внесок у розвиток країни, а також повідомила про найближчі творчі плани.

Рекомендуємо до перегляду:

Відео: Що ви не знали про NК?