Вчені назвали найкращий час для занять спортом, якщо ви хочете схуднути

Вчені назвали найкращий час для занять спортом, якщо ви хочете схуднути Коли займатися спортом, щоб швидше схуднути (фото: Freepik)

Схуднення проходить ефективніше, якщо окрім дієти займатися спортом та активними видами відпочинку. До того ж вчені з'ясували, коли фізичні навантаження дають найкращі результати.

Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на науковий журнал Obesity.

Що з'ясували вчені

Вченим із США знадобилося три роки спостережень за тисячами людей, щоб нарешті визначити, коли фізичні навантаження дають найкращі результати.

У трирічному експерименті взяли участь понад 5 тисяч людей різного віку. Вчені зафіксували вагу та об'єм талії кожного учасника.

Людей поділили на три групи: перша група займалася спортом з 7:00 до 9:00, друга - з 11:00 до 13:00, третя - з 17:00 до пізнього вечора й навіть у нічний час. Активність відстежували браслетами-трекерами.

Виявилось, що в добровольців, які займалися спортом вранці, індекс маси тіла знизився до 25,9 кг/м2, що перевищує норму - від 18,5 до 24,9 кг/м2. Гірші результати бути у денній та вечірній групах - 27,6 та 27,2 кг/м2.

Вчені заявили, що люди, які займалися фітнесом зранку, помітно схудли у талії порівняно з іншими групами учасників.

Тому заняття спортом із 7 до 9 ранку найефективніші в боротьбі із зайвою вагою.

Які продукти спричинять зайву вагу

Цукор

Рафінований цукор дуже шкідливий для організму, проте це один з найпоширеніших інгредієнтів в оброблених харчових продуктах, солодощах та безалкогольних напоях.

Маргарин

Такий продукт містить транс-жири, які дуже шкідливі для здоров’я. Це не лише сприяє надмірній вазі, але також підвищує рівень холестерину.

Попкорн

Попкорн сприяє появі зайвої ваги, оскільки він містить велику кількість жиру і солі. Тому краще спробуйте приготувати його в домашніх умовах.

Ковбаси

Вони містять насичені жири, нітрати, стабілізатори і ароматизатори. В результаті може виникнути розвиток серцевих захворювань, діабету і навіть раку.

Рафіновані вуглеводи

Вони викликають підвищення рівня цукру в крові, що провокує відчуття голоду.