Dark Souls 3 - фінальна частина ігрової трилогії в жанрі RPG про похмурому погибающем світі і його настільки ж похмурому спасителя
Сьогодні, 12 квітня, відбувся світовий реліз культової RPG гри Dark Souls 3 - у фінальній серії від японського розробника From Software. Авторитетні видання про іграх вже назвали рольової екшн кращим в серії і поставили Dark Souls 3 найвищі оцінки.
Ігрова всесвіт Dark Souls 3 являє собою уособлення поняття "темне фентезі", в ньому панує атмосфера тотального відчаю і приреченості.
Герою гравця належить досліджувати 12 величезних локацій, кожна з яких містить безліч секретних "спотів": стежок, відгалужень, коридорів за ілюзорними стінами. Таким чином сюжет гри відчувається не настільки лінійним, як у другій частині.
Фото: Великий ігровий світ Dark Souls 3 відрізняється високою деталізацією і глибиною промальовування (pcinvasion.com)
Гра розроблялася на сучасному графічному движку, створеному спеціально для Bloodborne. Пейзажі, персонажі і предмети вражають великою кількістю дрібних деталей, приголомшливих ефектів, деталізацією і глибиною промальовування. Вийшовши на високу гору гравець може окинути поглядом величезний простір і навіть локації, які були пройдені задовго до цього.
Гравець може вибирати, ким бути в світі Dark Souls 3 - важким "танком" або крихким магом. Всього в грі представлено 10 класів персонажів.
Фото: У третій частині Dark Souls гравцеві доступні 10 класів персонажів (pikabu.ru)
За сюжетом герой Dark Souls 3 - невідомий воїн, існуючий між життям і смертю під покровом вічного прокляття. Він приречений мандрувати в пошуках Повелителів попелу, адже тільки так він зможе врятувати вмираючу всесвіт.
Третя частина Dark Souls дуже близька до ігор першої і другої частини. У цій частині RPG акцент зроблений на екшн.
Героя чекають лиховісні та страшні вороги, навіть найбезневинніші з них можуть доставити масу неприємностей надміру самовпевненому гравцеві.
Фото: Третя частина Dark Souls стала набагато легше для проходження, але навіть звичайні "моби" таять фатальну небезпеку, а проходження босів вимагає терпіння і вправності (gamespot.com)
Найважливішу роль у боях відіграє здатність зчитувати поведінку супротивника, знаходити в його обороні вразливі місця і правильно вибирати підходящий момент для контратаки. У кожного ворога своя модель поведінки і бойових прийомів.
При цьому фінальна серія трилогії Dark Souls стала набагато легше для проходження в порівнянні з попередніми частинами. У той же час складність в Dark Souls 3 наростає набагато більш плавно. Напружені моменти рівномірно розподілені по всій сюжетної лінії гри, а боси не раз змусять перепроходити епізоди з їх участю.
Для підмоги в бій можна закликати напарників під управлінням ІІ чи реальних людей при грі в онлайн-режимі.
Фото: Крім 8 основних босів у грі присутні міні-боси, так і рядові "моби" часом не так прості, як здаються (gameidealist.com)
У мережевому режимі гравець може бачити останні секунди життя інших гравців і не повторювати їх помилок у битві. Крім того, як і в попередній частині гри, гравці можуть залишати текстові підказки по виживанню в гибнущем світі Dark Souls 3.
Виконавши квест одного з п'яти Володарів попелу, гравець отримує можливість трансформувати душі переможених босів у потужну зброю та інші цінні речі.
Неповторну атмосферу напруженості неможливо було б створити без якісного звукового супроводу. І в цьому плані творці гри, що називається, не підкачали. Кожен ефект звучить потужно і реалістично, змушуючи здригатися, а іноді і підстрибувати від несподіванки; незрозумілі шерехи змушують озиратися по сторонах, а стогони агонізуючих душ і титанічна рев демонів ще довго будуть позначатися луною в головах гравців, заважаючи спокійно заснути.