Відеохостинг опублікував рейтинг трейлерів ігор цього року
YouTube опублікував список трейлерів відеоігор, які переглядали найбільше.
Рейтинг 2016 року очолив трейлер шутера Battlefield 1 з показником в 50 мільйонів переглядів.
Про це повідомляє YouTube, який підбив підсумки року в розділі ігрових трейлерів.
Лідера оцінювали за кількістю спільних переглядів. У список потрапили тільки трейлери проектів, чий реліз відбувся в 2016 році, передає Kotaku.
Згідно рейтингу, друге місце зайняв трейлер головного конкурента Battlefield — бойовика Call of Duty: Infinite Warfare, який набрав 36 мільйонів показів.
Трійку лідерів замкнув рекламний ролик мобільної гри Clash of Clans: Hog Rider, у якого майже 32 мільйони переглядів. Також у рейтинг потрапив ще один мобільний хіт, Clash of Clans, який посів п'яте місце (17 мільйонів показів).
Замикає десятку лідерів, з результатом в 9.6 мільйонів переглядів, рекламний ролик шутера DOOM. Постановкою цього ролика займався відомий голлівудський режисер Джозеф Косинські.
Вказується, що сервіс не оцінював показані на виставках трейлери God of War і Spiderman, які користувалися високою популярністю на YouTube.
До речі, YouTube поєднав в одному ролику всі тренди 2016 року.