Американський Vogue присвятив статтю "революції" в українській моді
Глянець звернув увагу на те, що житомирські шкарпетки - це звучить гордо
Авторитетний журнал Vogue на своєму сайті присвятив статтю українським брендам. Журналісти відзначають, що "громадянські заворушення" у 2013-2014 роках в Україні спричинили за собою "революцію" в модній індустрії.
"Спостерігається приплив патріотизму і національної гордості, що знайшло своє відображення навіть в самих незвичайних предметах одягу: вовняні шкарпетки гордо носять штамп "Зроблено в Житомирі", шапочки за $3 прикрашає національна символіка", - пише видання.
Фото: Українські бренди (vogue.com)
Журналісти відзначили, що сьогодні колоритні українські костюми можна зустріти в європейських і американських бутиках, а також поспілкувалися з нашими дизайнерами.
"До Майдану люди були більш пасивні щодо української продукції. Але тепер нам є, чим пишатися. Зараз важливо підтримувати українських фермерів і купувати їжу навіть в дорогих супермаркетах; люди більше стали підтримувати українських дизайнерів інтер'єру, а ходити, наприклад, в IKEA", - цитує редактора Vogue l'officiel Ольгу Жижко.
Фото: Українські бренди
Видання пише, що українські дизайнери стали більше приділяти уваги якості своєї продукції, так як клієнти все активніше "інвестують у Made in Ukraine".
Фото: Українські бренди (vogue.com)
До речі, 8 українських дизайнерів поїдуть на London Fashion Week.
Раніше Vogue назвав Київ "найкрутішим місцем для шопінгу в Європі".