ua en ru

Афера з "євробляхами": як митні брокери розводять українців

Афера з "євробляхами": як митні брокери розводять українців Фото: facebook.com/gursmz

Харків'яни обдурили понад сто власників авто

Відео: (YouTube/Сьогодні)

У Харкові двоє хлопців обдурили понад сто "євробляхерів". Шахраї прикидалися митними брокерами та видурювали у довірливих українців по тисячі доларів. Про це інформує Сьогодні.

Євгену машину пригнали з Литви. Ті ж люди порадили брокерів з сусіднього офісу, щоб розмитнити. Їм Євген заплатив більше двох тисяч доларів і чекав, проте ніяких дзвінків не надходило протягом тривалого часу. Тоді чоловік вирішив сам поїхати в офіс та розібратися.

"Знайшов свої документи - купчу і виписку. Все. Моя машина ніяк не проплачена. І розмитнювати я її теж уже не збираюся, тому що розраховував на одне, а вийшло по-іншому", - розповідає постраждалий Євген Бойко.

Виявилося, два молодих хлопця представлялися брокерами. Обіцяли за 10 днів розмитнити авто, далі тягнули час і не повертали грошей. А після переставали відповідати на дзвінки. Деякі жертви жорстокої афери віддали шахраям не тільки документи, але й авто з ключами.

"Я бігаю сьогодні з ранку тут і намагаюся добитися - зробіть хоч що-небудь, щоб її не вкрали. Тут рахунок йде не на гроші, які крали. У мене ось в будь-який момент може виїхати машина з-під носа і ніхто нічого нічого не зробить", - обурюється постраждала Ольга Кошелева.

За законом, авто з еврономерами розмитнює тільки брокер. Його послуги будуть коштувати не більше трьохсот доларів. Інше має йти тільки на рахунки митниці. Українців також застерігають: якщо людина пропонує заплатити готівкою, то вона аферист.

Нагадаємо, що відомий український телеведучий Олександр Педан висловив своє ставлення до "евроблях".

Раніше повідомлялося, що в Білій Церкві водій авто на "євробляхах" в стані алкогольного сп'яніння спровокував аварію, в якій постраждали діти.

Ми також повідомляли про те, що "євробляхи" масово вивозяться до Польщі. Ті, хто не може провести розмитнення, машини вивозять у Польщу, Словаччину та Румунію, де вони залишаються назавжди покинутими.