"Не дивуйтеся": у столичному гіпермаркеті співробітник побив покупця (відео)
Постраждалий чоловік приїхав в магазин з дитиною
У мережі розгорівся справжній скандал після того, як в одному з київських гіпермаркетів співробітник побив відвідувача. Відповідне відео чоловік опублікував на своїй сторінці в Facebook.
"Добрго дня. Не дивуйтеся, це стандартне обслуговування співробітником відділу. Він завдав мені при свідках тілесні ушкодження ногою в бік. Зараз будемо знімати ці побої і зробимо відповідну експертизу. І дав кулаком в лоб. Так починаються вихідні, коли ти приїжджаєш і купуєш товар з дитиною", - сказав він.
Відео: скандал у київському гіпермаркеті (facebook.com/m.dybenko)
Звернемо увагу, що інцидент викликав справжній ажіотаж серед користувачів мережі.
"Це якийсь треш. Не думав, що таке взагалі можливо", - сказав користувач Володимир Патріс.
"Максим, а чим викликана така поведінка співробітника?", - поцікавилася юзер Євгена Безрукова.
"Відреагував на моє прохання і прохання адміністратора – проконсультувати по грунтовці в його відділі", - відповів Максим Дибенко.
"Це не перший раз, коли вони потрапляють у скандал з рукоприкладством", - підкреслив користувач Олександр Іваненко.
Пізніше Дибенко уточнив, що на місце події прибули правоохоронці.
"Поліція приїхала, взяла заяву. Нічого кращого юридичний консультант не придумала, як написати зустрічну заяву. На те, що я заважав працювати. Але знижку пропонували вічну, дуже гарну. Ввічливо відмовився", - підкреслив він.
Фото: скріншот коментарів (facebook.com/m.dybenko)
Компанія "Епіцентр К" приносить щирі вибачення Максиму Дибенко за вищезгаданий інцидент, який відбувся в одному із наших ТЦ.
Наразі службою безпеки компанії проводиться внутрішнє розслідування, за результатами якого до всіх винних осіб будуть застосовані відповідні заходи.
У свою чергу для співробітників мережі ТЦ "Епіцентр" по всій Україні будуть проведені додаткові тренінги з підвищення рівня обслуговування клієнта та стресостійкості.
Мета нашої компанії полягає у постійному підвищенні рівня обслуговування клієнтів. ТОВ "Епіцентр К" працює заради покупців, ми завжди стоїмо на стороні клієнта та готові допомогти у вирішенні спірних питань.
Нагадаємо, один з київських ресторанів опинився в центрі скандалу через дії охоронців, які силою виштовхали відвідувача, який приніс з собою їжу.
Як повідомлялося раніше, в Києві три "відвідувачі столиці" напали на 17-річного підлітка, який гуляв із собакою, і жорстоко його побили.
Також нагадаємо, причиною масового отруєння відвідувачів кафе Tomash Kebab у Львові, яке було зафіксовано 13 липня, став сальмонельоз. Як повідомляється, після отримання результатів бактеріологічних обстежень пацієнтам, які виписалися з лікарень, був встановлений відповідний діагноз.
Спортсмени одночасно надсилають один-одного в нокаут (video.rbc.ua)