ua en ru

Партизанський маркетинг: як виробники продуктів обманюють українців

Партизанський маркетинг: як виробники продуктів обманюють українців Колаж РБК-Україна

Виробники використовують зменшення тари для обману споживачів

Відео: (YouTube/ТСН)

На даний момент хитрі виробники намагаються використовувати різні хитрощі, щоб отримати з українців більше грошей. Наприклад, почалася масова тенденція використання зменшеної тари. Про це інформують в сюжеті ТСН.

Мінекономрозвитку відклало нові правила маркування продуктів
загальної кількості продукту, проте залишило без змін ціну. Виходить, що платимо стільки ж, а продуктів додому приносимо менше.

У пляшці з маслом продукту буде менше, в пакетах з крупою буде повітря, а в коробках з цукерками - подвійне дно. Хоча різницю відразу і не помітиш. Слідом за продуктами соціальної категорії зменшили обсяги шоколадок і ковбаси.

"Прийом, коли зменшується кількість ваги продукту в упаковці, а ціна при цьому залишається такою ж, або збільшується зовсім небагато, відноситься до числа методів, які називаються "Партизанський маркетинг". Партизанському маркетингу мінімум дві тисячі років", - сказав маркетолог Вадим Пустотін.

Наголошується, що першопрохідцем в Україні стала молочка. Близько чотирьох років тому молокозаводи почали фасувати молоко не за літру, а по 870 мілілітрів. Пізніше дана тенденція перейшла на інші галузі.

"Є загальний портрет споживача, який бідніє, і всі хочуть економити. Тому виробники лише підлаштовуються під це гасло "хочу витрачати менше", - розповідає Дорошенко.

Хоча на ділі це чистої води обман, і у перерахунку на обсяги продажів - вигода у підприємства значна. Єдина протидія партизанському маркетингу - наша уважність. Краще беріть перевірених виробників і не ведіться на низькі ціни.

Раніше ми писали, як "розводять" довірливих українців.

Нагадаємо, що в Маріуполі хитра шахрайка обікрала шістьох пенсіонерок.

Ми повідомляли, що у мережі розповіли про новий спосіб афери. Так, у Києві шахраї "провели" таксиста.