ПриватБанк дав відповідь на хвилююче багатьох питання
ПриватБанк розповів про зміну кредитного ліміту
ПриватБанк, який закриває популярний сервіс iPay, розповів про кредитні ліміти. Саме це питання останнім часом хвилювало багатьох українців, про що вони писали в соціальних мережах.
Зокрема, жителі нашої країни скаржаться на те, що ПриватБанк "урізав ліміт".
"Я навіть не проти, щоб ви прибрали кредитний ліміт повністю, просто неприємно, коли без попередження банк здійснює такі дії і не враховує той факт, що за стільки років співпраці з вашим банком жодного дня не було прострочення, я завжди виконував свої зобов'язання. Замість того, щоб збільшити ліміт клієнтам, які виконують свої зобов'язання повністю, ви ще ріжете ліміт. Просто шкода", - поскаржився нещодавно один з клієнтів фінансової установи.
В ПриватБанку звернули увагу українців на те, що розмір кредитного ліміту встановлюється для кожного клієнта індивідуально. Більш того, при наданні чи зміні ліміту враховуються "сотні факторів". Серед них, наприклад, наявність довідки про доходи, закордонного паспорта, депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів банку, а також кредитна історія в ПриватБанку і багато іншого.
ПриватБанк (фото: РБК-Україна)
У ПриватБанку відзначили, що вони приймають рішення про розмір кредитного ліміту або ж про його надання на підставі певної математичної моделі. А та в свою чергу будується на "сотнях і навіть тисячах показників".
В результаті перерахунків цієї моделі банк і змушений переглядати свої рішення про розмір кредитного ліміту.
Тим часом українці обурені закриттям популярного сервісу від ПриватБанку.