ru ua

ПриватБанк закриває популярний сервіс: українці обурені

ПриватБанк закриває популярний сервіс: українці обурені ПриватБанк (фото: РБК-Україна)

ПриватБанк вирішив зупинити роботу iPay з 28 червня

ПриватБанк закриває популярний сервіс iPay. Ця послуга, як відомо, дозволяла представникам малого та середнього бізнесу приймати безконтактні платежі за банківськими картками за допомогою смартфонів.

Але як виявилося, iPay на сьогоднішній день майже нікому не потрібен. До того ж ПриватБанк пропонує користувачам альтернативний сервіс - miniPOS. Одним словом, iPay буде недоступний українцям вже з 28 червня цього року.

Тим часом, українці по-різному реагують на таку ініціативу ПриватБанку.

"Ніколи не користувалася такими додатками. Мені простіше карта або готівка. Надійніше", - зазначила підприємниця Аліна.

Можливо, припускають українці, низький попит на сервіс пов'язаний з тим, що не у всіх в телефоні є функція, яка дозволяла перетворити гаджет в POS-термінал.

"Навіщо вони взагалі придумали цей безкоштовний додаток? Адже за оренду терміналу потрібно було платити щомісяця", - каже Влад Дульський.

"Можливо, дійсно iPay застарів і нова система біді не гірша... Чи все ж зрада і малий бізнес пресують?" - припустила одна користувачка мережі.

ПриватБанк закриває популярний сервіс: українці обурені

ПриватБанк закриває популярний сервіс: українці обурені

ПриватБанк закриває iPay

Певну "зраду" побачив і Олександр Бабушкін.

"Значить, комусь потрібно заробляти на виготовленні та продажу miniPOS. З одного боку - для фіскалів і закону це вірне рішення, так як при цьому видається чек, але хто не захоче купувати цю приставку (я так розумію), той відкриє рахунки в банку Діми Дубілета", - написав він.

"Таким чином, можна отримати фінансування і намити купу бабок. Молодці", - підтримав Олександра Богдан Сергієнко.

"Закриваємо готовий продукт і створюємо аналогічний, бо перший є збитковим, а аналогічний стане успішним? Ось що значить державне управління - можна купу бабла відмити", - вважає Микола Щербак.

А ось Віталій Каличак шкодує про рішення ПриватБанку.

"Шкода. Дуже зручний сервіс, який буде тільки зростати, закривають... Не розумію логіки", - зазначив чоловік.

Раніше ми писали про те, що ПриватБанк підготував цікавий сюрприз для українців.