Чотирьох пасажирів не пустили на рейс Будапешт-Київ
Навколо авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) знову скандал. Працівники компанії відмовили чотирьом пасажирам в перельоті з Будапешта до Києва, незважаючи на придбані заздалегідь квитки. Про це написала на своїй сторінці Facebook активістка Анастасія Мельниченко.
Як розповіла Анастасія, представники компанії застосували стратегію "овербукінга". Цей маркетинговий хід був придуманий в 50-х роках в Америці для того, щоб мінімізувати втрати від повернення квитків або неявку на рейс. Для цього на певні рейси продають на 10% більше квитків, ніж є посадочних місць. Іноді буває позаплановий "овербукінг", коли через несправність літака змінюють борт, а кількість місць може змінитися. У таких випадках обов'язково надається компенсація пасажирам.
Саме така ситуація трапилася з Анастасією Мельниченка. Дівчина стверджує, що представники авіакомпанії не запропонували ніякої компенсації, а просто вибрали чотирьох пасажирів за незрозумілою ознакою і все, що запропонували натомість – варіанти перельоту тими ж МАУ, але з пересадками за 7 годин або напряму, але через добу. А крім того, четвертої пасажиркою, яка не потрапила на цей рейс, була дівчина з оплаченими та зазначеними місцями.
"З цих 4 пасажирів у двох були обставини, які вимагали бути в Києві саме 30.09. Наприклад, я повинна була сьогодні в 7 ранку виїжджати з Києва далі. Але це нікого не хвилювало. Про грошову компенсацію на місці не йшлося, а, отже, вважайте, ми її не отримаємо, тому що вибити щось через бухгалтерію МАУ - це все одно, що вибити податкові пільги по взятих на роботу АТОшников - тобто з області фантастики. І чому я повинна ще в стресі кудись йти, щось вибивати? Мені повинні були дати компенсацію на місці", - розповіла Мельниченко.
Всіх чотирьох пасажирів поселили в готелі в Будапешті і нагодували вечерею. Але, на жаль, це не може компенсувати витраченого часу, нервів і зірваних планів.
Скріншот поста облікового запису facebook.com/nastya.melnychenko