Укрзалізниця буде збільшувати кількість вагонів у Інтерсіті і розвивати нові напрямки
Укрзалізниця нещодавно відзвітувала про те, що маршрути Інтерсіті+ майже на 100% заповнені. Це означає, що таких поїздів в Україні не вистачає. Про це журналіст видання Сьогодні нагадала голові правління Укрзалізниці Євгену Кравцову під час інтерв'ю з ним.
У свою чергу Кравцов заявив, що в цьому сенсі є три напрямки, в яких зараз працює УЗ. Перший напрямок – це суттєве збільшення кількості вагонів у вже наявних поїздах "Інтерсіті".
"Це відноситься до переговорів із виробниками, які постачали нам "Тарпани" і Hyundai. Другий напрямок – це закупівля нових додаткових поїздів для того, щоб збільшити частоту руху і додаткових напрямків", - говорить він.
Кравцов також додав, що третій важливий напрямок роботи - це подовження самих маршрутів, а також подовження і покращення маршрутної мережі.
"Останній крок – найбільш проблемний, адже він передбачає вкладення великих коштів у залізничну інфраструктуру. Сьогодні є попит на швидкісне залізничне сполучення між містами. Але справа в тому, що такі проекти дуже капіталомісткі і вони потребують допомоги держави", - додає Кравцов.
За його словами, зараз спостерігається великий попит на додаткове швидкісне сполучення між Києвом і Одесою. А от чи реально збільшити кількість поїздів у цьому напрямку?
"Зараз поїзд їде через Вінницю, а не напряму. Крім того, цією залізницею також курсують вантажні потяги. Є активний попит на сполучення Києва з Черніговом, Черкасами, Сумами. Це питання не одного дня, а декількох років, але попит значний", - заявляє Кравцов.
Він додав, що сьогодні також важливо і потрібно збільшувати сполучення з віддаленими регіонами – Харковом, Львовом, містами на півдні України, які є дуже важливими напрямками.
"Протягом трьох років ми плануємо завершити електрифікацію до міста Миколаїв. Це створить умови для запуску швидкісних поїздів в тому напрямку. У нас є "Інтерсіті", це не "Інтерсіті+", а поїзд з сидячими місцями до Херсона", - пояснює голова правління Укрзалізниці.
У той же час, незважаючи на тривалий час подорожі і не кращі вагони, які ми маємо, він користується популярністю, констатує Кравцов.
"Це величезна частина нашого розвитку розширення швидкісного сполучення", - підкреслює він.
Нагадаємо, в Укрзалізниці заявили про підвищення цін на проїзд у поїздах, а експерт розповів, як це вплине на якість перевезень пасажирів.
Також стало відомо, що в Укрзалізниці мають намір скоротити кількість провідників у поїздах.