ua en ru

Метро на Троєщину: стала відома доля проекту

Метро на Троєщину: стала відома доля проекту Фото РБК-Україна

Стало відомо, чи скоро кияни зможуть добиратися на лівий берег міста на метро

Заступник міністра інфраструктури щодо євроінтеграції та електронного управління Віктор Довгань розповів, що заважає почати будівництво нової гілки метро в Києві. Про це повідомляє delo.ua.

За його словами, через незавершений Подільсько-Воскресенський місту та обмежень Міжнародного валютного фонду щодо надання кредитної лінії в рік говорити про будівництво метро на Троєщину поки рано.

"Давайте говорити відкрито. Цей проект зараз зробити неможливо. Я не кажу, що зараз нам не потрібна четверта гілка метро (на Троєщину), але є дві об'єктивні причини (чому будівництво зараз неможливо почати)", — сказав чиновник.

"Поки немає моста на Троєщину, його потрібно побудувати, а це мінімум три роки. Якщо все буде добре, КМДА домовиться про кредитної лінії з німецьким банком", — повідомив Віктор Довгань.

Друга причина, по якій говорити про будівництво четвертої гілки метро в Києві поки рано, — це дорожнеча проекту.

"Орієнтовна вартість цього проекту — $2 млрд. Ми не можемо залучати такі кошти, тому як у нас є обмеження Міжнародного валютного фонду, які становлять $550 млн на рік", — додав Довгань.

За його словами, зараз маючи в Україні є кредитна квота на інфраструктурні проекти.

Чиновник уточнив, що поки немає ніяких домовленостей з цього проекту.

Нагадаємо, що в Києві на недобудованому Подільсько-Воскресенському мосту на лівий берег поновилися роботи. Варто відзначити, що останній раз роботи на цьому об'єкті проводилися в 2015 році.

Візуально більша частина робіт відбувається на Рибальському півострові. Туди активно завозиться новий метал, зараз на місці збираються максимально встановити балки, які є в наявності і нові, на свої місця. На місці декількох прольотів монтується опалубка під укладання бетону на метроярусі.