"Мінус один": вийшла серія соціальних роликів про водіїв, які ігнорують ремені безпеки
В Україні запустили соціальну кампанію з безпеки дорожнього руху "Мінус один. Не стань наступним", в рамках якої було презентовано серію роликів соціальної реклами
Українське МВДВ ініціювало запуск соціальної кампанії, спрямованої на підвищення свідомості українських водіїв та покращення безпеки дорожнього руху "Мінус один. Не стань таким". В рамках кампанії було представлено кілька коротких відеороликів.
Сюжети рекламних роликів, що розповідають про необхідність користуватися ременями безпеки, не сідати за кермо п'яним, не перевищувати швидкість і не розмовляти за кермом.
Управління безпеки дорожнього руху ДПД Нацполиции України вже передало відеоматеріали більшості українських телеканалів для трансляції в ефірі. Також з'явиться соціальна реклама на громадському транспорті та місцях масового скупчення людей.
У поліції зазначили, що захід такого масштабу з тематики безпеки дорожнього руху проводиться в нашій країні вперше і має виключно соціальний характер. Відзначається, що всеукраїнський проект спрямований на зниження аварійності на автошляхах та зменшення тяжкості наслідків ДТП.
Заступник голови Нацполиции Олександр Фацевич, зазначив, що у планах відомства - розробка аналогічної соціальної кампанії за дотримання правил дорожньої безпеки пішоходами, велосипедистами та попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму.
Також представники дорожньої поліції ознайомили представників ЗМІ зі статистикою аварійності на території України, головними причинами скоєння ДТП і факторами, що впливають на тяжкість їх наслідків.
Фото: Статистика дорожніх пригод 2014-2015 роки (pu.gov.ua)
Фото: Статистика дорожніх пригод 2015-2016 роки (pu.gov.ua)
Подорожувати можна не тільки на автомобілі. Styler пропонує здійснити віртуальну літературне турне: дорожня карта: 10 книг про подорожі.