Жодна з осінньо-зимових колекцій верхнього одягу останніх років не обходиться без показу модних хутряних жилетів, а в цьому році вони стали одним з основних трендів.
Жодна з осінньо-зимових колекцій верхнього одягу останніх років не обходиться без показу модних хутряних жилетів, а в цьому році вони стали одним з основних трендів. І це не випадково, адже, відрізняючись стильністю, зручністю і хорошим захистом від холоду, вони можуть стати гідним елементом гардеробу, як ділового стилю, так і casual і, навіть, спортивного. Зважаючи на велику вибору цієї модного одягу найрізноманітніших стилів, фасонів і кольорів, процес її придбання простотою не відрізняється.
вибрати модель
Перш за все, варто визначитися, де краще купувати хутряний жилет: в спеціалізованому інтернет-магазині як http://mehovoy.com/catalogue/zhiletki або ж об'їхавши десятки бутіків в пошуках потрібної моделі? Адже, щоб віддати перевагу якійсь одній з них, доведеться переглянути чимало хутряних жилетів від різних виробників і з різних вартісних сегментів.
І тут перевага онлайн покупки жилета порівняно з придбанням його в оффлайн варіанті цілком очевидно, - протягом досить короткого часу, не покидаючи улюблене крісло, можна «пробігтися» десятками сайтів, перегорнути сотні сторінок з пропонованими хутряними жилетами, зробити вибір на користь одного з них . Відвідування ж бутиків, розташованих в різних районах міста, займе чимало часу і сил, навіть, при наявності власної машини і достатнього досвіду її водіння.
Можливість «подивитися-помацати»
Якщо на Заході придбання хутряних та інших виробів у віртуальному просторі - цілком буденна справа, то у нас повсюдно воно ще не поширене. Адже, інтернет-магазин відрізняється від звичайного, перш за все, відсутністю традиційних вітрин, полиць, вішалок, примірочних кабін і т.д. Виконання їх функцій покладено на сторінки сайту, де кожна модель хутряний жилетки обзаводиться карткою товару, що містить її зображення, опис технічних властивостей (тип і колір хутра, розмір і т.д.).
При всій повноті інформації про конкретну модель хутряний жилетки, опублікованій на сайті, потенційна покупниця позбавлена можливості її детально оглянути, «помацати», що так важливо для носіїв нашого менталітету. При придбанні жилетки з хутра такі дії цілком обгрунтовані необхідністю ретельного огляду виробу щодо якості вичинки шкурок і пошиття, кольору хутра. Природно, таку можливість онлайн шопінг надати їй не зможе.
Чи не помилитися з розміром
Зробивши вибір на користь конкретної моделі жилетки, важливо отримати потрібний її розмір. У бутіку ця проблема вирішується простіше, - за рахунок можливості примірки. При онлайн покупки є більш висока ймовірність помилки, яка може бути мінімізована шляхом самостійного виміру покупницею об'єму грудей, обхвату стегон і талії, і повідомлення цих параметрів менеджеру інтернет-магазину. Неправильний вибір за розміром, завдяки цьому, практично, виключається.
При цьому варто врахувати, що, дотримуючись тенденцій осінньо-зимового 2017-2018 рр. сезону щодо об'ємності виробів, стилісти рекомендують купувати хутряні жилетки на один-два розміри більше необхідного, але не «сидять» занадто вільно або туго з урахуванням можливості піддягання товстого светра. Вибір по довжині жилета досить простий, але для «Автодім» бажано вибирати його не довше 55-ти - 60-ти сантиметрів, щоб краю не торкалися підлоги автомобіля.
оптимальне комбінування
Цілком очевидно, що оптимальним варіантом пошуку і вибору потрібного хутряного жилета, стане комбінація переваг онлайн і оффлайн його придбання. Саме такими перевагами володіє інтернет-магазин з шоурумах, що дозволяє:
швидко, не блукаючи по бутіках, вибрати вподобану модель;
приміряти її, не покладаючись лише на професіоналізм і порядність менеджера звичайного інтернет-магазину;
переконатися у високій якості вироби з позицій використовуваного хутра та пошиття;
закріпити за собою обраний жилет, не чекаючи його доставки традиційними засобами.
Придбання хутряного жилета в такому інтернет-магазині, крім того, дозволить придбати ексклюзивну річ за значно нижчою, порівняно з середньоринковою, вартості.