Користувачі соцмереж діляться враженнями від ребрендингу українського мобільного оператора і постять "фотожаби" з новим логотипом
Перейменування українського оператора мобільного зв'язку life:) у lifecell викликало хвилю коментарів і "фотожаб" в соцмережах.
В основному коментарі користувачів носять скептичний характер. Так, користувачі нарікають на відсутність посмішок, піднімати настрій, і називають lifecell найгіршим ребрендингом року.
Фото: Twitter
Фото: Twitter
Новий логотип оператора викликав викликала найрізноманітніші асоціації у користувачів: комусь він нагадав блазнівський ковпак, а комусь- П'ятачка, розірвав ніздрі.
Фото: Twitter
Фото: Twitter
"lifecell, ви серйозно?" - пише "веселий дизайнер" Чи Гринцова, супроводжуючи пост "фотожабами" нового лого у вигляді равлика, а також недвозначного інтимного дозвілля.
Фото: Facebook
Нагадаємо, раніше повідомлялося про те, що мобільний оператор life:) змінив бренд.