Etihad Airways пропонує політ з особливим шиком
Фото: Стюарди A380 авіакомпанії Etihad
Національна авіакомпанія Об'єднаних Арабських Еміратів всього за десять років закріпила за собою звання провідної авіакомпанії світу. "Etihad" по-арабськи означає "союз"
Etihad Airways надає незабутній досвід подорожі, де вам забезпечать повну конфіденційність і безмежна гостинність. Компанія створила на борту А380 цілі апартаменти. Віртуально прокотитися на такому лайнері пропонує AdMe.ru.
Трохи більше року тому авіакомпанія Etihad трохи видозмінила ліврею, і першим пофарбованим бортом став А380: замість герба і прапора ОАЕ, на кіль завдали малюнок з різнокольорових трикутників.

Фото: Аеробус A380
Аеробус А380 - двоповерховий, у нього 4 типи місць: економ, бізнес, перший клас і резиденція. На верхній палубі знаходяться люкси. Інтер'єри резиденції в літаку розробили провідні дизайнери та експерти готельного бізнесу, які добре знають, чим можна здивувати досвідченого мандрівника.

Резиденція на двох пасажирів розташована праворуч від сходів. На площі 12 кв. м розміщуються три кімнати: вітальня (вона ж їдальня і кінозал), спальня, душова з туалетом. Резиденції обслуговують особисті дворецькі, які пройшли навчання в лондонському готелі Savoy.


Фото: Резиденція на борту A380 авіакомпанії Etihad
Переліт в такий резиденції (на борту А380 вона одна) з Абу-Дабі, наприклад, в Лондон обійдеться в 77 тис. дирхемів (майже $21 тис.). При цьому квитки вже розкуплені майже на рік вперед.

Фото: Спальня з повноцінною ліжком
Салон першого класу на одного пасажира виглядає трохи "простіше": його площа складає приблизно 5 кв. м. Квиток по тому ж маршруту, Абу-Дабі, Лондон, коштує від 31 до 36 тис. дирхемів, або в середньому $9 тис.


Фото: Салон першого класу

Фото: Зручності для пасажирів бізнес-класу

Фото: В хвості літака на верхній палубі кімната відпочинку - бар з диванами для пасажирів бізнес-класу

Фото: На першому поверсі - економ-клас

Фото: Кабіна пілотів

Фото: Аеробус A380 Національної авіакомпанії Об'єднаних Арабських Еміратів
До речі, японці нарешті випробували свій перший за 40 років пасажирський реактивний літак.