Банки, які не можуть надати послуги власникам ID-паспортів, порушують їхні права
Сьогодні в банківських відділеннях власникам ID-паспортів досить часто відмовляють у наданні ряду послуг через неможливість зчитати з пластикових документів необхідну інформацію.
У соціальних мережах українці скаржаться, що не можуть перевипустити банківську картку та отримати інші банківські послуги, поки не покажуть менеджеру фінансової установи додаткові паперові довідки.
Ілюстративне фото (УНІАН)
Але відмовляючи в обслуговуванні українців з ID-паспортами, говорить економіст Олександр Охріменко, банки порушують їх права.
"В Україні дуже різко ввели ID-паспорти. Перед їх впровадженням не була проведена необхідна робота. В даний момент не вистачає сертифікованих сканерів для ID-паспортів. Виробники не встигають виготовити їх в необхідній кількості, так як банківських відділень у країні досить багато", - сказав Охріменко у коментарі виданню "ГолосUA".
За словами експерта, на сьогоднішній день є тільки один спосіб боротися з такою несправедливістю. І він не дуже зручний.
"Єдиний вихід з ситуації на сьогоднішній момент - їхати в інше банківське відділення", - резюмував економіст.
Нагадаємо, Кабмін змінив порядок оформлення паспорта у формі ID-карти. Тепер змінити паспорт-книжечку на ID-карту можна в будь-який час.
Раніше повідомлялося, що Верховний суд України зобов'язав органи міграційної служби видавати паспорти у формі книжки противникам біометричних ID-карт.
Відео: РБК-Україна