Як не стати жертвою: експерт розповіла, як обманюють покупців у супермаркетах
Спеціаліст відкрила секрет деяких хитрощів
Український маркетолог Ганна Переверз розповіла, як у супермаркетах найчастіше обманюють покупців і дала рекомендації про те, як не стати жертвою такого обману. Про це повідомляє "Оглядач".
Маркетолог Ганна Переверз пояснила, що найчастіше в українських супермаркетах використовують подвійні цінники. На старий наклеюють новий і таким чином можуть змінити дату виробництва товару, термін його придатності або ціну.
Вона зазначила, що при купівлі товару потрібно звертати увагу на те, щоб в наявності був тільки один цінник.
Ганна Переверз розповіла, що постачальники найчастіше при укладенні договору з супермаркетами, обіцяють забирати залишки товару і повертати його вартість. Тому фокуси з подвійними цінниками в супермаркетах зазвичай провертають з товарами власного виробництва або фасування – м'ясна або сирна нарізка, фасовані молочні продукти, кондитерські вироби або випічка.
Ще один нюанс про який розповіла маркетолог – це викладка товару на полицях. Свіжа продукція зазвичай ставиться всередину полиці, а ту, у якої вже підходить термін реалізації – посувають до краю.
Крім того, Ганна Переверз рекомендує звертати увагу на товар, який знаходиться вище і нижче рівня очей, так як ті товари, які хочуть продати швидше – ставлять на саме видне місце.
До речі, раніше ми писали про те, що українці розповіли, чому їдуть за кордон.
А також повідомляли про те, що експерти зробили важливу заяву про голод у світі.
Відео: РБК-Україна