Співробітник магазину не бачив того, що його знімає один з покупців
У Запоріжжі співробітник гіпермаркету "Ашан" стирав канцелярським ножем напис щодо строку придатності товару на прилавку. Відповідне фото було опубліковано в соціальній мережі та викликало бурю емоцій і обурення.
Як зазначається у підписі до світлини, молоду людину застукали, коли той "працював" над пляшкою з водою для дітей.
Фото: instagram.com/zp_news
"Вгадайте, чим займається цей працівник супермаркету? Ніколи не вгадаєте. Всього-навсього стирає канцелярським ножем дату (термін придатності). При цьому обговорює зі своїм колегою, що якщо люди будуть цікавитися, то дата просто стерлася сама по собі", - йдеться у публікації.
Виявляється, співробітник магазину не бачив того, що автор знімка знаходився у двох метрах від нього і чув розмову.
"Ох, бачили б ви його розгублене обличчя, коли я у нього запитав – "Якого біса ти це робиш? Це ж дитячий відділ, діти ж можуть отруїтися простроченим товаром"... Швидко схопивши пляшки, він зник...", – написав користувач соцмережі.
Скрін: instagram.com/zp_news
У коментарях до повідомлення користувачі соцмережі жваво і емоційно обговорюють, хто ж міг дати таке доручення працівникові гіпермаркету, висловлюють думку, що подібне відбувається в багатьох подібних магазинах і просять керівництво "Ашана" прокоментувати даний інцидент:
"Дуже сумно... Ще й дитячі товари";
"Це проблема всіх супермаркетів!";
"Ви що, реально думаєте, що прострочення б в залі терли? Увімкніть мозок, це щоб магазин без шкоди списав товар";
Скрін: instagram.com/zp_news
"Ауууу! Народ! Це мерчендайзер тієї контори, яка постачає цю воду. "Ашан" не допускає ігор з термінами. Я там працював. Знаю!";
"Це простий виконавець. Треба шукати власників, які направили його!"...
Скрін: instagram.com/zp_news
Як повідомлялося раніше, експерти дійшли висновку, що більше 60% всіх харчових продуктів на прилавках наших магазинів є фальсифікатом.
Нагадаємо, не так давно у Дніпрі розгорівся конфлікт між активістами та працівниками одного з магазинів, в яких була помічена неякісна прострочена ковбасна продукція, а також прямі порушення санітарно-гігієнічних умов.
Також ми писали про те, що юрист дав поради, як повернути бракований або неякісний товар продавцеві.
Відео: РБК-Україна