CRM для салону краси - "рятувальний круг" для початківця бізнесмена
Бізнесмену складно контролювати всі аспекти своєї справи. Адже для успішного існування і затребуваності необхідний повний аналіз діяльності.
Бізнесмену складно контролювати всі аспекти своєї справи. Адже для успішного існування і затребуваності необхідний повний аналіз діяльності.
CRM система - це програма повної автоматизації роботи з споживачами будь-якого роду послуг. Унікальна система дозволяє напрацьовувати кількість клієнтів, збільшувати прибуток, тим самим забезпечуючи стабільність і розвиток компанії і її мережі.
На сьогоднішній день кількість пропонованих послуг в даній сфері постійно зростає. Отже, для успішного існування і процвітання потрібно розробляти індивідуальну стратегію залучення клієнтів. Для цього необхідний постійний контроль і аналіз діяльності салону в цілому, і кожної робочої одиниці зокрема. Потрібно враховувати всі побажання клієнтів і відповідати всім їх вимогам і запитам. Всі ці умови розвитку бізнесу допомагає здійснити CRM.
Здібності CRM:
Функціонування в програмі 1С.
Збір докладних відомостей про своїх клієнтів.
Здійснення попередньої реєстрації відвідувань салону краси.
Реєстрація всіх виконаних процедур.
Повний архів всіх послуг, наданих кожному відвідувачу.
Аналізує і контролює фінансову стабільність.
Виконання звітних зведень.
Можливість укладення угод з партнерами і постачальниками.
Цілі використання системи CRM:
Зміцнення фінансової стабільності і перевищення прибутку.
Зростання кількості відвідувачів.
Можливість збирати інформацію про своїх клієнтів, вивчати їх переваги без участі людських ресурсів.
Забезпечення узгодженої, злагодженої роботи між філіями і підрозділами організації.
Розмежування всіх відвідувачів в порядку значимості для салону.
Формування певних завдань для персоналу та контроль ступеня їх виконання.
Автоматична розсилка реклами та маркетингових пропозицій.
Аналіз ефективності проведеної діяльності на будь-якому відрізку часу за допомогою наочних графічних зображень.
Унікальна програма успішно використовує різноманітність способів взаємодії з людьми: за допомогою телефону, відправки листів на електронну пошту, листування в чатах, поширення необхідної інформації в мережі, проведення всіляких тематичних заходів, вебінарів, і т.д. Всі ці способи сприяють розширенню клієнтської бази та допомагають знайти персональний підхід до кожного свого відвідувача.
За допомогою тієї інформації, яку накопичує, систематизує, і зберігає в архіві CRM можна в повній мірі скласти уявлення про комплекс послуг, яким надають перевагу кожним відвідувачем.
Важливою особливістю є і те, що система накопичує відомості не тільки про своїх клієнтів, але і про підрядників, компаньйонах, постачальників. Цей аспект бізнесу знаходиться під постійним контролем і успішно аналізується.
Види системного забезпечення:
CRM по розробці, створенню і поширенню рекламного діяльності.
CRM по роботі з інформацією про клієнтів, наприклад, https://beauty.aihelps.com/ru/
CRM контролю і аналізу фінансового становища компанії.
Немає сумнівів в унікальності і корисності даної програми. Вона здатна повністю замінити кілька вакансій і значно знизити витрати компанії на заробітну плату. До того, CRM сприяє розробці комплексу заходів, спрямованих на швидке, успішний розвиток. Всі ці заходи дозволяють добитися максимального успіху і затребуваності на ринку такого роду послуг. Завдяки існуванню таких програм значно збільшується конкурентоспроможність компанії і суттєво знижується кількість робочого персоналу.