На міжнародному фестивалі реклами будуть просувати Україну
Фото: Фестиваль "Каннські леви" (kino-teatr.ru)
На фестивалі "Каннські леви" один з продакшнів, які працюють в Україні, розповість про можливості для кінематографа в нашій країні
Найвпливовіший фестиваль реклами у світі "Каннські леви" може стати чудовою можливістю для залучення інвестицій в країну, повідомляє thelocationguide.com.
Продакшен LIMELITE, що працює в Україні, став офіційним партнером заходу Location Beach Lounge на фестивалі реклами.
"Ми будемо шукати нові таланти і просувати Україну як ідеальне місце для зйомки. І нам дійсно є що розповісти колегам за пляшкою вина", - похвалилася представник компанії Наталія Романюк.
До речі, український стартап став партнером найстарішою голлівудської кіностудії Universal Studios Entertainment.