Творці українського ролика-переможця в Каннах розповіли про секрет успіху
Автори ідеї спали по дві години на добу
На фестивалі реклами в Каннах український кризовий медіа-центр отримав Каннського лева. Як повідомляє ТСН, мультимедійний проект "Бабин яр" отримав бронзову статуетку за кращий звуковий супровід.
Для перформансу встановили інсталяцію з труб, через які проходив вітер, створюючи специфічні звуки. Вони стали уособленням голосів душ жертв Бабиного Яру.
Виконавцями музики стали українські діти - троє скрипалів та вокалісти-учасники шоу "Голос.Діти" Анастасія Багінська і Олександр Подолян.
Відео: Автори ідеї спали по дві години (tsn.ua)
Організатори проекту кажуть, що перемога далася їм нелегко, їм доводилося спати по дві години на добу.
"Я вітаю Україну, що ми змогли це зробити. Дуже важливо не зупинятися і розраховувати на свої власні ідеї", - розповів півзасновник українського кризового медіа-центру Геннадій Курочка.
Нагадаємо, що українська ролик переміг на фестивалі в Каннах.