Харків'янка розробила логотип для українських біопродуктів
Фото: Ольга Макарова
На полицях українських і закордонних магазинів з'являться товари з логотипом трибарвним
Харків'янка Поліна Макарова, випускниця Харківської державної академії дизайну і мистецтв розробила державний знак, який буде виділяти органічну продукцію, зроблену в Україні. Поліна перемогла у всеукраїнському конкурсі, організованому Департаментом продовольства Мінагрополітики і обійшла 75 конкурентів з 17 міст України. Її логотип поєднує кольори українського прапора і традиційний для екодизайну зелений колір.
"Ідея прийшла несподівано, наче з космосу: дізналась про конкурс - "побачила" майбутній знак. Я сподіваюся, що він викличе у покупців почуття гармонії", - розповіла "Медіапорту" переможниця конкурсу.

Фото: Переможниця конкурсу Поліна Макарова
В сфері дизайну органічної і вегетаріанської продукції Поліна Макарова працює не перший рік. Художнє оформлення виробів стало справою її сім'ї. Батьки Поліни теж займаються графічним дизайном, працюють з українськими і закордонними виробниками.
"Мені цікава тема натурального, корисного, чистого, - каже Поліна. - Фермерство, здорове харчування зараз в тренді по всьому світу. Наприклад, у фільмі "Интерстеллар" - фермери у них - найважливіші люди, а в "Грі на пониження" чоловік, який пішов з банківського бізнесу, вважає, що валюта майбутнього - це насіння".
Знак Поліни Макарової став першим державний символом органічної продукції.
"Перший, дозволений наказами, відповідає закону, він є справжнім державним логотипом маркування органічної продукції", - пояснила під час презентації логотипу голова правління Громадської спілки виробників сертифікованої органічної продукції "Органічна Україна" Олена Березовська.
До речі, українці створили "розумну" чашку Travel Cup, яка може аналізувати рідина, яка в неї налита. Чашка визначає кислотність, нітрати, рівень солей і температуру кореляції цих елементів.