Користувачів соціальної мережі ця історія сильно обурила
Співробітниця авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) скасувала квиток пасажира в Київ з-за того, що він розмовляв українською мовою. Про це на своїй сторінці в Facebook розповів сам потерпілий – викладач, директор засновник Українського кіноклубу Колумбійського університету в Нью-Йорку Юрій Шевчук.
"Сьогодні, повертаючись з Барселони в Київ, пережив нову для себе форму національного приниження. Підходжу до стійки, яку спільно використовує "Аерофлот" і "Міжнародні авіалінії України" (як зворушливо!), даю свій канадський паспорт, вітаюся з жінкою-іспанкою за реєстраційним прилавком по-іспанськи і далі веду розмову з нею на тій же мові. У неї виникають питання щодо мого можливого бажання пробути в Україні довше, ніж дозволено (90 діб), викликає старшу. Нею виявляється працівниця МАУ, громадянка України. Вона звертається до мене на іспанською, а коли я їй кажу, що говорю українською, вона переходить на... російська", — повідомив Юрій.
Після того, як Шевчук ввічливо пояснив, що розмовляє українською, а не російською, співробітниця МАУ оголосила, що її квиток до Києва скасовано.
"Я ввічливо і твердо кажу їй, що українською, а не російською розмовляю. Реакція старшою була поза всяких моїх надій. З посмішкою на обличчі старша з МАУ оголошує мені, що мій квиток до Києва скасовано. Ніякі докази, документи, листи від мого агентства, що підтверджують факт купівлі та насправді мого квитка, на старшу з МАУ не справляють ніякого враження. Вона не без видимого задоволення від своєї влади над клієнтом пропонує мені або залишатися в Барселоні, або ж купувати новий квиток до Києва (свого роду плата за розкіш говорити українською). Я ввічливо намагаюся пояснити їй, що маю всю документацію і вони зобов'язані дотримуватися свою сторону контракту", — пише він.
В кінцевому результаті все-таки чоловікові вдалося сісти в літак, проте сам інцидент він назвав принизливим.
"Це приниження триває більше години. Нарешті вирішивши, що вона вже показала мені, як слід обирати мову в майбутньому, вона змилостивилась і "вирвала" для мене мій же оплачений квиток. Вже на літаку я помічаю, що чи не шоста частина місць у ньому порожні. Все це очевидно залишиться безкарним, а кожен такий як я має шанс на собі відчути смак сервісу МАУ. Для мене ця назва має тепер дуже неприємний присмак. Біда в тому, що на українському ринку - це монополія", — підсумував Юрій Шевчук.
Користувачів соцмережі дана історія обурила, вони заявили, що працівницю МАУ необхідно знайти в соцмережах, "прославити" на всю Україну, а потім звільнити.
Тим часом авіакомпанія буде надавати пасажирам безкоштовні послуги за ввічливість.