ПриватБанк звинуватили в порушеннях, але в банку миттю зреагували на ситуацію
ПриватБанк опинився в центрі скандалу після того, як один з клієнтів фінансової установи поскаржився на співробітників банку. Справа в тому, що, за словами жителя Києва, співробітники ПриватБанку дзвонили родичам його дівчини після того, як вона на кілька днів прострочила платіж по кредиту. Тим самим, на думку українця, ПриватБанк "порушив банківську таємницю".
"Дівчина трохи заборгувала за кредитом (як виявилося, не вносила рекомендовану суму вчасно)... Виявилося, що ПриватБанк, порушуючи законодавство України, надзвонював родичам і не тільки, і повідомляв конфіденційну інформацію. У нас скасували банківську таємницю?" - поскаржився киянин.
За його словами, він навіть спеціально сходив у відділення, яке знаходиться на вулиці Ірпінська, щоб дізнатися, "чи це офіційна позиція банку". І йому співробітник фінустанови нібито сказав, що "всі засоби хороші".
ПриватБанк (фото: РБК-Україна)
Юзери у мережі почали обурюватися. Щоправда, ситуацію тут же прокоментували в ПриватБанку. За словами співробітників банку, згідно з чинним законодавством України та умовами договору, укладеного між ними і позичальником, банк має право повідомляти третіх осіб про факт наявності у клієнта простроченої заборгованості.
В ПриватБанку додали, що дане повідомлення було залишено в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором.
"Таким чином, клієнту надано номер зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації", - резюмували в ПриватБанку.
ПриватБанк (фото: РБК-Україна)
Відзначимо, що зовсім недавно ПриватБанк вже був у центрі скандалу. Причиною тому послужило те, що шахраї придумали новий спосіб обману українців за допомогою сервісу Приват24. На хитромудру схему аферистів лудь не попалися тисячі довірливих співгромадян.