Програма розвитку ООН проведе конкурс соціального відео, присвячений шляху до успіху переселенців Донецької, Луганської та інших областей України
29 березня стартує конкурс соціального відео "Великі історії малого бізнесу" за підтримки Програми розвитку ООН та фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival.
ПРООН в рамках проекту "Економічне і соціальне відновлення Донбасу" надала малі гранти для створення та розвитку власного бізнесу вимушеним переселенцям Донецької, Луганської та інших областей України. Незважаючи на глобальну економічну та політичну кризу, підприємці змогли створити успішні комерційні проекти. Саме їх шляху до успіху присвячений конкурс соціального відео "Великі історії малого бізнесу".
"Ми допомагаємо вимушеним переселенцям розпочати власну справу, і вже є багато успішних прикладів з різних куточків України, коли відкриваються пекарні, майстерні з ремонту комп'ютерів і велосипедів, дизайнерські бюро і навіть стоматологічні кабінети. У бізнесу є не тільки фінансовий вимір. У людей з'являється впевненість у своїх силах, почуття гідності і бажання бути корисними для суспільства. А деякі підприємці настільки креативні, що зуміли знайти незайняту нішу в регіоні і надають такі послуги, яких раніше взагалі не було. Зокрема, у Макарові Київської області саме переселенці відкрили в одній зі шкіл їдальню, потреба в якій існувала вже досить давно. Крім того, малий бізнес впливає на економічний розвиток країни. Підприємці не тільки забезпечують свої сім'ї, але й створюють 3-4 нових робочих місця. Команда ПРООН пишається результатами малого бізнесу, який раніше підтримали. Ми хочемо звернути увагу всієї країни на успіх підприємців з проблемних регіонів і показати на прикладі, що навіть сьогодні можна починати свій бізнес. Саме тому і вирішили провести конкурс соціального відео "Великі історії малого бізнесу", - прокоментував проект Янтомас Химстра, директор ПРООН в Україні.
Конкурсантом може стати людина або команда з досвідом роботи на знімальному майданчику. Відбір учасників відбувається на основі резюме та портфоліо. Більш детально ознайомитися з умовами і процедурою подачі заявки можна на сайті.
Після відбору команди особисто відвідають підприємців та ознайомляться з їхнім бізнесом. Для організації знімального процесу команди отримають по 10 000 гривень.
Учасники конкурсу соціального відео "Великі історії малого бізнесу" знімуть мотивуюче відео, сюжет якого розкриває досягнення бізнесменів, надихає людей на відкриття власної справи та сприяє позитивному відношенню до східних регіонах України.
Кращі роботи будуть опубліковані у ЗМІ, представлені на фестивалі соціальної відеореклами Molodiya Festival в жовтні. Також переможці отримають фінансову винагороду. Загальний призовий фонд конкурсу становить 50 000 грн: 1 місце - 25 000 грн, 2 місце - 15 000 грн, 3 місце - 10 000 грн. Уряд Чехії стало фінансовим донором конкурсу соціального відео "Великі історії малого бізнесу".
Інформаційна довідка: проект «Економічне і соціальне відновлення Донбасу» реалізується ПРООН завдяки фінансуванню Уряду Японії та Уряду Чехії в партнерстві з Урядом України, регіональною та місцевою владою. Основна мета проекту - відновлення економіки регіону, у тому числі інфраструктури та доступу населення до засобів існування.