Виробник зброї вирішив піти слідами Caterpillar і Ferrari, які заробляють на одязі під власним брендом
Російський виробник стрілецької зброї - концерн "Калашников" має намір розробити лінію одягу і аксесуарів під власним брендом.
За словами директора з маркетингу компанії Володимира Дмитрієва, до кінця року планується відкрити 60 фірмових магазинів, в яких буде представлена стрілецька продукція компанії та супутні "фешн-товари" під маркою "Калашников". Він також додав, що "Caterpillar і Ferrari від продажу одягу під власним брендом мають до 10% виручки".
"Калашников" - світовий бренд, і ми цілком обґрунтовано вважаємо, що одяг і сувенірна продукція з нашим символом будуть користуватися попитом у покупців нарівні з основною продукцією", - цитує Дмитрієва російське видання "Известия".
Фото: Концерн "Калашников" (monitor.bg)
Хто займеться розробкою дизайну для моделей одягу від "Калашникова", в компанії поки не говорять.
До речі, боєць ВСУ протестував новий український автомат "Малюк".