ua en ru

В Україну хлине потік дешевих старих авто з Європи

В Україну хлине потік дешевих старих авто з Європи Фото: Навіщо розмитнювати,

Законопроект, ініційований закарпатським губернатором може наповнити Україну напівлегальними легковиками з Європи

Робоча група губернатора Закарпаття Геннадія Москаля разом з власниками транзитних автомобілів подали у Верховну Раду законопроект про збільшення терміну транзиту авто через Україну до 1 року.

Автоімпортери виступили проти, адже такий законопроект здатний істотно знизити продажу нових автомобілів.

Експерти вважають, що якщо такий закон буде прийнятий, в Україну хлине потік нерозмитнених автомобілів. Хоча пільга буде діяти всього рік, нерозмитнені машини на транзитних номерах будуть їздити по кілька років. Бюджету забезпечені збитки, адже за "розмитнення" ніхто платити не буде. Продавці нових автомобілів в цьому випадку також опиняться в невигідному становищі.

При ціні вживаного автомобіля в 2-3 тис. євро в Словаччині чи Польщі, законне оформлення його в Україні вимагатиме ще 4-7 тис. євро. Природно, платити зайві гроші ніхто не хоче, а тому багато водіїв їздять на нерозмитнених машинах по багато років. За нинішніми законами користуватися нерозмитненим автомобілем можна за умови, що раз в рік він перетинає кордон тієї країни, в якій зареєстрований. Зараз у більшості випадків транзитні машини використовують жителі прикордонних міст і сіл, оскільки їм простіше виїжджати за кордон. У разі ж прийняття закону подібну схему буде використовувати вся країна, вважають експерти.

Раніше повідомлялося, що перекупники заробляють в Україні на старих авто з Криму.