"Вино Дмитра Кисельова" віддали на реалізацію у київські магазини
Фото: Дмитро Кисельов
Журналісти української програми "Гроші" вирішили дізнатися, чому продукція з окупованих територій так приваблива для продавців і покупців
Продуктовий бум у Києві почав переходити всі межі. Спочатку в одному з супермаркетів сталася бійка пенсіонерів за дешеві яйця, потім в іншому ті поважні літні люди влаштували бійку через скумбрії. Тележурналісти вирішили дізнатися, як піде продаж дешевого вина без ліцензії під реалізацію в невеликих магазинах.
Журналісти "зробили" своє вино - наклеїли неіснуючі етикетки на куплені в супермаркеті пляшки і пішли з ними в народ. Видаючи вино за продукцію винного заводу Дмитра Кисельова, експериментаторам вдалося роздати всю партію алкоголю.
Керівники невеликих маркетів з радістю брали на реалізацію вино без акцизної марки і знаків якості за дуже привабливою ціною - 25 гривень за пляшку.
До речі, Чичваркін купив коньяк Януковича.