Таким чином, Китай встановив світовий рекорд онлайн-продажів
Інтернет-майданчик Alibaba відзвітувала про рекордну суму продажу в День холостяка, який відзначався в Китаї 11 листопада. За добу найбільший онлайн-рітейлер здійснив операцій з купівлі та продажу на суму $14,53 млрд. Про це повідомляє громадсько-політична газета China Daily.
Лише за перші 12 хвилин Дня холостяка, який вважається в Китаї традиційним днем найвищих знижок, обсяг продажів Alibaba досяг рекордних $1,57 млрд. У 2014 році аналогічного показника досягли за 38 хвилин.
Фото: qz.com
"Середній клас у Китаї становить близько 300 млн осіб. Ми думаємо, що в найближчі 15 років ця цифра складе 500 млн, що створить великий попит на якісні товари і надасть імпульс економічному зростанню", - заявив засновник і генеральний директор Alibaba Джек Ма.
За його словами, кількість продажів в День холостяка продемонструвало тільки малу частину потенціалу споживання на внутрішньому ринку країни.
Також Ма зазначив, що компанія планує проводити такий фестиваль онлайн-шопінгу протягом 100 років. У нинішньому році продажі охопили 200 країн та регіонів, при цьому у події брали участь більше п'яти тисяч зарубіжних торгових марок.
Фото: Як збільшувалися продажі в День холостяка
День холостяка відзначають у Китаї щороку 11 листопада (дата складається з чотирьох одиниць, що символізують тих, хто ще не створив пару). В останні роки до цього свята багато китайські торгові центри та онлайн-рітейлери організують розпродажі.
Компанія Alibaba, яка спеціалізується на електронній комерції, заснована Джеком Ма в 1999 році. У червні 2015 року ринкова капіталізація Alibaba Group склала $223 млрд.
До речі, портрет Мао Цзедуна авторства Енді Уорхола пішов з молотка за $47,5 млн.