Фінансово благополучні користувачі частіше схильні до проявів агресії і гніву в соцмережі
Фахівці Microsoft Research і лінгвісти з Пенсільванського університету простежили, як поводяться в Інтернеті люди в залежності від рівня їх достатку. Про це пише Daily Mail.
На основі аналізу близько 10 млн постів і п'яти тисяч Twitter-акаунтів вийшло встановити, що найбільш позитивні повідомлення публікують більш бідні користувачі Мережі, а ті, у кого достаток більше, частіше виявляють роздратування і гнів в Інтернеті. Основою для дослідження стали використовуються користувачами слова і вирази, згруповані за класами.
Також виявилося, що бідні частіше говорять в Мережі про особисті проблеми, у той час як багатії більше обговорюють роботу, політику та громадські ініціативи. Матюками, як відзначають вчені, частіше користувалися бідняки.
Фото: twitter.com/St_Baretskiy
Фото: twitter.com/YaTebyaEbal
"Люди з невеликим заробітком використовують Twitter для спілкування один з одним, в той час як більш забезпечені люди постять в стрічку новини і використовують мікроблоги частіше в професійних, ніж в особистих цілях", - пояснив один з ініціаторів дослідження Ніколаус Алитрас.
На думку фахівців, зміст тексту в мікроблозі може розповісти експертам практично все - починаючи від приналежності до гендерних і вікових категорій, закінчуючи соціальним статусом.
До речі, вчені з'ясували, що успішні люди відрізняються особливою будовою мозку.