На Kyiv Beer Festival прийшли 15 тис. цінителів крафтової культури (фото)
Гості фестивалю ознайомилися з 300 сортами хмільного напою
Пивна індустрія сколихнулася масштабною подією – понад 15 тис. гостей відвідали Kyiv Beer Festival vol.2 by Ulichnaya Eda на "Арт-заводі Платформа" 19-20 травня. Гості фестивалю ознайомилися з 300 сортами хмільного напою від 55 виробників з усієї України. Пивовари довели, що "є й інше пиво": кавове, фруктове, кислувате або солодкувате, з паленим солодом або карамеллю.
Головна фотозона фестивалю зроблена з 1832 пивних пляшок (фото: прес-служба фестивалю)
У США 25% ринку пивних напоїв належить крафтовим виробникам. В Україні ж ця цифра становить всього 1%, але вже другий рік поспіль збільшувати цей відсоток і популяризувати крафт допомагає Kyiv Beer Festival. У цьому році з ремісничою культурою познайомилися понад 15 тис. гостей, яким створили для цього найкомфортніші умови.
На вході любителі пива мали можливість отримати спеціальні келихи сомельє, а павільйон обладнали омивачами, щоб кожна дегустація дозволяла відчути чистий смак нового сорту пива. Нові для слуху абревіатури OG (original gravity), IBU (international bitterness unit) таі ABV (alcohol by volume) - більше не секрет для гостей фестивалю. Важливою частиною події став лекторій, де знавці крафтового виробництва передавали свої знання про цей бізнес усім охочим пізнати світ ремісничого пива. Тож гості фестивалю із розумінням справи продегустували 16 333 літра різноманітного пива з понад 12 000 дегустаційних келихів.
На Kyiv Beer Festival прийшли 15 тис. цінителів крафтової культури (фото: прес-служба фестивалю)
Потішли відвідувачів також і їжею, адже хороше пиво можна поєднувати не тільки з горішками і сиром у фритюрі, а й з десертами, фруктами й ікрою. Понад 50 учасників зробили фуд-корт практично таким ж великим, як і на відомих фестивалях Ulichnaya Eda. Гостей знайомили із поняттям Beer&Foodpairing та допомагали шукати найвдаліші смаколики до різних сортів пива: піцу з лавандовим сиром, реберця в медовому соусі, камамбер у фритюрі, кукурудзу в беконі та багато інших.
Гостей знайомили з поняттям Beer&Foodpairing (фото: прес-служба фестивалю)
Найбільш довгоочікуваним гостем суботи стала група Green Grey, яка почала святкувати свої ювілейні 25 років просто на фестивалі! А недільним хедлайнером стала група “Гражданин Топинамбур”.
Різноманітність сортів пива підкреслювала навіть музика, грали практично всі стилі: від сінті-попа до рокабіллі (фото: прес-служба фестивалю)
Що робили ті 3 тисячі гостей без спеціальних пивних келихів? Вони пили вино та коктейлі, відпочивали із кальяном або ж проводили час у спортивній зоні. На фестиваль приходили навіть із дітьми, адже й для них було багато цікавого: аніматори, конструктори, інтерактивна дитяча зона та майстер-класи, а ще спеціальні дитячі страви на фуд-корті. Все для комфортного відпочинку усією сім’єю!
На фестиваль приходили навіть з дітьми (фото: прес-служба фестивалю)
Енергійні представниці благодійного фонду "Життєлюб" проводили екскурсії по заходу, супроводжуючи бажаючих в захоплюючу подорож смаку і хмелю кожні півгодини (фото: прес-служба фестивалю)
Чи не з більшим задоволенням гостей веселили коміки Денис Корабльов, Сергій Липко, Настя Зухвала та наймолодший комік країни Кирило Мазур. Вони годинами розважали відвідувачів з головної сцени, підіймаючи найгостріші теми для жартів та обговорень. У перервах між виступами коміків гості могли битися в "Мозгобійню" - інтелектуальну гру формату паб квіз.
У вільний від дегустацій і концертів час гості могли грати у настільні ігри, відвідати тату-салон, beauty corner із макіяжем та зачісками, барбер-шоп, а ще майстер-класи та лекції. Любителі активного відпочинку проводили час зі скімбордом та стільбою з лука, граючи у бампербол, пінг-понг та навіть баскетбол.
На Kyiv Beer Festival прийшли 15 тис. цінителів крафтової культури (фото: прес-служба фестивалю)
До речі, стали відомі всі фільми програми Міжнародного конкурсу кінофестивалю "Молодість".