У Києві відбулося відкриття NIMBS: Школа Музичного Бізнесу, в рамках якого відбулася велика зустріч з експертами музичної індустрії NIMBS MeetUp!
Захід такого формату стало справжнім святом. Спочатку на сцену піднялися спікери NIMBS MeetUp!, солістка групи НЕАНГЕЛИ Слава Камінська і фіналісти Х-фактор-7 - група Mountain Breeze.
Після вступної промови Юрія Нікітіна, ініціатора і засновника NIMBS, Слава урочисто перерізала червону стрічку, тим самим зафіксувавши момент відкриття першої в Україні Школи Музичного Бізнесу.
Фото: Слава Камінська перерізає червону стрічку (прес-служба)
Модератором заходу був сам Юрій Нікітін. Протягом всього івенту він розповідав про ключі успіху музичного проекту.
Кожен із запрошених спікерів підготував тематичний кейс, заснований на власному досвіді. Генпродюсер медіа-холдингу "ТАВР Медіа" Віталій Дроздов розповідав про трансформацію артиста на прикладі групи Ляпіс Трубецкой. Роман Муха, генеральний продюсер музичного каналу М2, пояснив, які кліпи потрапляють в телеефір і чому відеоробота молодого артиста іноді в рази перевершує кліпи знаменитостей. Спів-засновник квиткового оператора Concert.ua Дмитро Феліксов представив слухачам бізнес-модель Олександра Остервальдера.
Фото: відкриття Школи Музичного Бізнесу (прес-служба)
У свою чергу маркетинговий гуру Едуард Ахрамович зачарував зал, розповідаючи, як поетапно створити з артиста бренд 360° на прикладі бренду GAPCHINSKA.
Після закінчення офіційної частини заходу, гості продовжили спілкування в більш неформальній обстановці, задавали питання спікерам і, звичайно, зробили сэлфи на пам'ять.
Наступний NIMBS MeetUp! запланований на лютий. Також в рамках NIMBS: Школа Музичного Бізнесу незабаром відбудеться запуск декількох курсів.