День вишиванки щорічно відзначають у третій четвер травня
Юлію Магдич як знаменитого українського дизайнера давно знають і цінують за кордоном. У бренд Yuliya Magdych одягаються як всесвітньо відомі, так і українські зірки: Патрісія Каас, Келлі Осборн, Періс Хілтон. Також - Келлі Роуленд, співзасновниця американського гурту Destiny's Child, одна з найпопулярніших фешн-блогерів Кьяра Ферраньї і головний редактор мексиканського Vogue Келлі Таламас. Крім того, Ольга Сумська, Катя Осадча, Тіна Кароль, Джамала, Оля Полякова та багато інших.
Бренд, представлений у більш ніж 35 країнах по всьому світу: Великобританії, Франції, Італії, Швейцарії, Німеччині, країнах Близького Сходу, США, Канаді, Мексиці, Сінгапурі, Японії.
До дня вишиванки ми попросили Юлію Магдич розповісти, які вишиванки підходять для "офісного" стилю, чому вишиванка - це універсальне вбрання і про те, які тенденції переважають у сезоні 2018.
Існує певний стереотип про те, що вишиванка – це винятково святкове вбрання. Але Юлія Магдич впевнена: вишиванка – просто прекрасний одяг, яка доречний практично скрізь.
"Вишиванка – це, мабуть, один із найбільш повсякденних видів одягу. Вишиванка завжди дуже зручна. Це одяг, який ти можеш одягти вранці, проходити в ньому до вечора і бути в ньому доречним абсолютно скрізь! Скажімо, у вишиванці можна прийти в університет здавати іспит, вийти погуляти з дитиною на вулицю. Приходиш на вечірку – ти теж доречний, на ділову зустріч або випити кави зі старим знайомим – ти доречний", - говорить вона.
День народження, весілля, фуршет або просто вихід на роботу в офіс – таке вбрання чудово підійде для будь-якої ситуації. Юлія Магдич навіть назвала вишиванку уніформою для сучасної дівчини.
Коли Юлія Магдич тільки починала створювати вишиванки, в Україні було всього кілька фасонів і кольорів цього вбрання.
"Приблизно років п'ять тому вишиванки були або стандартні білі або кольору домотканного полотна. Іноді зустрічалися бордові і червоні, але значно рідше. Все було дуже традиційним! Мені захотілося зробити мікс: схрестити європейську класику, яка йде від Коко Шанель, наприклад. Я вважала гарною ідеєю запровадити чорно-білі поєднання, створити яскраво-жовті вишиванки. Зараз таке вбрання яскравих і класичних тонів - це вже стабільний сучасний тренд. Спочатку мої незвичайні колірні поєднання дуже сподобалися українцям за кордоном, а потім їх чудово сприйняли і в Україні", - згадує Юлія Магдич.
Сьогодні можна з упевненістю сказати: квітів, у яких вишиванку не створила б дизайнер, просто не існує. А колірні рішення, які раніше здавалися дуже несподіваними, тепер щільно увійшли в моду.
Безліч візерунків, різноманітні вишивки, покрій, фасони та форми: існують тисячі видів вишиванки! При виборі такого вбрання варто враховувати колірну палітру і поєднання з іншими предметами гардеробу, впевнена дизайнер.
"Наприклад, для офісу навряд чи будуть доречні занадто яскраві кольори. Червоні, червоні, малинові тони, напевно, вибирати не варто. Але для робочих буднів є безліч стриманих кольорів. Для щоденного походу в офіс вони підходять просто чудово", - говорить Юлія Магдич.
За її словами, для офісу підійдуть темно-зелена, чорно-біла або темно-синя вишиванка.
"Це можуть бути класичні поєднання кольорів, які прийшли в українську моду з Європи – чорно-біла класика, наприклад. Ми їх успішно обіграли в сучасній вишиванці. До речі, зараз в деяких прогресивних компаніях замість casual Friday ввели Friday в вишиванці. Таким чином компанії заявляють про свою патріотичноу позицію", - пояснює дизайнер.
Українська вишивка – неймовірно багата: вона дозволяє підібрати потрібну комбінацію до будь-якого поєднання кольору і практично до будь-якого стилю.
"Як відомо, є вишиванки-сорочки, але зараз більш популярні вишиванки-сукні. Ви вдягнули її і не думаєте, з чим поєднувати. До вишиванки-сукні потрібно тільки підібрати взуття, і все. Також на сукню-вишиванку можна вдягнути косуху або пальто. А ось що стосується вишиванок-сорочок, то тут тенденції радикально відрізняються від тих, які були в Україні близько п'яти років тому", - говорить Юлія.
За її словами, чоловікам вишиванку обов'язково потрібно носити виплавленою: якщо одягаєте її з джинсами або брюками, вона не повинна бути заправлена в штани.
"Незаправленная вишиванка надає такому образу сучасного виду і цікаве нове прочитання. А ось вишиванка, заправлена в штани, виглядає дуже по-чиновницьки. Я б сказала, по-хрущовськи", - звертає увагу дизайнер.
Що стосується дівчат, то тут абсолютно протилежні тенденції. Юлія Магдич пояснює:
"Дівчатам зараз дуже модно носити сорочку-вишиванку, навпаки, заправлену. Це більш сучасний жіночий look. Що стосується поэднань, то це може бути гофрована спідниця з високою талією і з довжиною в стилі 50-х. Є дуже різні комбінації, в залежності від яких вишиванка може заграти нової палітрою".
Якщо ви вирушаєте у подорож, то до вишиванки дизайнер рекомендує вдягти кеди або кросівки.
"Тим, хто вважає, що це непоєднуване або впадає в очі, ми рекомендуємо надягати чисто білі кросівки або кеди. Це дозволить згладити різкість образу. Кросівки і кеди – це зручно. В них можна поїхати і в аеропорт, в них можна гуляти по місту".
"В кедах ніколи не буде важко у тривалих прогулянках. Плюс, у них ви будете комфортно себе відчувати в різних часових поясах і при зміні клімату. В кедах вам комфортно і при температурі +10, +25. Це легке універсальне спортивне взуття", - радить Юлія Магдич.
Є кілька актуальних кольорів моди 2018 року.
За словами дизайнера, в цьому сезоні дуже популярний ліловий колір у всіх його проявах.
Фото: Ольга Сумська у вишиванці від Юлії Магдич (facebook.com/osumska)
"Це світлий бузок, темна бузок. Також – насичений фіолетовий. До речі, не всім цей колір підходить і не всім подобається. Але, тим не менше, у цьому сезоні він дуже модний. Також у тренді - всі пастельні тони вишиванок. Такі тенденції переходять і на наступний рік. Це всы "зефірні", "цукеркові" кольори. Наприклад, ментоловий, ніжно-рожевий, лимонний, небесно-блакитний".
Такі кольори підходять для комбінації кольорів самої вишиванки. Наприклад, Юлія Магдич радить вибрати небесно-блакитну вишиванку з пудровою вишивкою. Подібні ніжні кольори надають образу ніжності, освіжають обличчя і стирають вік.
Дизайнер розповідає:
"Завжди жінкам рекомендую вибирати саме ніжні кольори, оскільки вони будуть виглядати в образі дуже по-дівочому. Також сьогодні актуальні червоний, кораловий кольори. Сьогодні вибір вишиванок просто величезний, моїм клієнтам часом хочеться чогось оригінального. Тому вишиванки шукають нові форми".
Цікаво, що з минулого року в цей сезон перейшла вишиванка-комбінезон.
"Вважаю, що це дуже цікаве і зручне прочитання. Крім того, будуть чудово виглядати вишиванки-кардигани і вишиванки-пальто. Такі вбрання особливо підходять для тих, хто вже має кілька вишиванок і хоче чогось нового, оригінального і цікавого", - підкреслює Юлія Магдич.
Нагадаємо, дизайнер Юлія Магдич експортує вишиванки в США, Європи, в цілому більш ніж в 35 країнах світу.