ua en ru

"Носильник валіз замість ескалатора": у Празі "намудрували" при будівництві станції метро

"Носильник валіз замість ескалатора": у Празі "намудрували" при будівництві станції метро Фото: Метро (УНІАН)

Архітектори забули про ескалатор

В Празі при будівництві метро забули побудувати ескалатор на виході зі станції. Про це пише Uagolos.

Нова станція метро Nádraží Veleslavín була введена в експлуатацію в 2015 році, після чого місцеві жителі розкритикували архітекторів, так як не розуміли, як можна було побудувати станцію метро, яка знаходиться біля аеропорту, без ескалатора. Через цю станцію щодня проходить тисячі людей, які приїжджають в Прагу з важкими валізами.

Транспортне підприємство Праги тоді пояснило, що пересадочний термінал в даному місці не планувався, так як спочатку лінію підземки збиралися продовжити до празького аеропорту.

Однак, пізніше, плани змінилися, і тимчасова станція пересадки стала постійною.

"Носильник валіз замість ескалатора": у Празі "намудрували" при будівництві станції метро"Носильник валіз замість ескалатора": у Празі "намудрували" при будівництві станції метро"Носильник валіз замість ескалатора": у Празі "намудрували" при будівництві станції метро"Носильник валіз замість ескалатора": у Празі "намудрували" при будівництві станції метро

Фото: Празьке метро (uagolos.com)

Щоб впоратися з потоком критики і насмішок, празький аеропорт за свій рахунок найняв носильників, які чергували біля сходів і безкоштовно допомагали пасажирам піднімати важкі валізи. А транспортне підприємство зайнялося вирішенням цієї проблеми.

А нещодавно, вони оголосили дату запуску ескалаторів на станції метро Nádraží Veleslavín.

"Фінальна перевірка запланована на 12 квітня. Якщо все пройде гладко, ескалатори почнуть возити пасажирів на наступний день", - заявила представник підприємства Анета Ржегкова.

У соціальних мережах знову пішла хвиля критики, так як із-за обмеженої ширини виходу, ескалатори довелося робити стандартних розмірів. Відповідно, пасажирам з габаритними валізами доведеться витрачати більше часу для поїздки на ескалаторі, що знизить його пропускну здатність. Крім того, пасажирам без багажу доведеться стояти в черзі, так як з-за перепланування, біля виходу метро тепер відсутні звичайні сходи.

Ще користувачі соціальних мереж відзначили, що дата запуску для пасажирів вибрано вкрай невдало – 13 квітня, і жартують, що представники транспортного підприємства зовсім не забобонні.

До речі, поїздка в столичній маршрутці закінчилася кривавою ПП.