Минулого року Укрзалізниця оновила частину вагонів, але цього недостатньо, вважає Валерій Довгопол
Стан рухомого складу в Укрзалізниці загалом відверто поганий, і поїзди роками не оновлюється. Про це у коментарі для Styler заявив Валерій Довгопол з Громадського контролю Укрзалізниці.
Втім, це вже давно не новина, і оновлення потребує більша частина вагонів. Проте тенденція до покращення стану рухомого складу є, каже експерт.
"Минулого року Укрзалізниця оновила деяку частину вагонів, капітально їх відремонтувала. Тенденція оновлення рухомого складу з'явилася порівняно недавно, два-три роки тому. До цього взагалі нічого подібного не робили. На цей рік в Укрзалізниці також планують закупки нових вагонів та ремонти", - додає Валерій Довгопол.
Можна точно сказати, що позитивний процес іде, переконаний він.
"Інша справа, що йде він дуже повільно, оскільки кожного року списують в декілька разів більше вагонів, ніж ремонтують і закуповують. Кількість списаних вагонів набагато перевищує кількість нових або відремонтованих. За моїми особистими оцінками, ця цифра більша разів в десять", - зауважує експерт і активіст.
Фото: Укрзалізниця (РБК-Україна)
За його прогнозами, через кілька років у нас суттєво зменшиться кількість рухомого складу, якщо не буде якихось масштабних державних програм по його оновленню.
"Те саме стосується поїздів приміського сполучення. Там поїздам теж вже по 30-40 років, і в своїй більшості вони вже давно підлягають списанню. Їздять на "чесному слові", і за умов відсутності державної програми по розвитку або оновленню поїздів приміського сполучення просто зникнуть як клас", - каже він.
Нагадаємо, раніше експерт дав пояснення, чи покращить підвищення ціни на квитки якість послуг у вагонах поїздів Укрзалізниці.
Крім того, Укрзалізницю в черговий раз розкритикували за заяву про підвищення цін на квитки для пасажирів.