МНС Білорусі розвеселило Мережа соціальною рекламою про безпечних селфи
Замість виконання небезпечних трюків спраглим любителям пригод автопортретів пропонують вивчити фотошоп
У Мережі з'явився відеоролик з соціальною рекламою, знятої за замовленням Міністерства з надзвичайних ситуацій Республіки Білорусь.
Головний герой ролика - молодий хлопець - переконує ровесників не ризикувати своїм життям заради чудових знімків, а скористатися навичками користування фото - і відеоредакторами.
"Якщо мене хочуть взяти на слабо, я просто включаю мозок!"- ділиться у ролику своїм секретом успіху юний герой.
"Міністерство надзвичайних ситуацій Республіки Білорусь за безпечні селфи", - свідчать фінальні титри.
Наскільки ефективною буде реклама і змусить підлітків змінити реальний екстрим на віртуальний, поки незрозуміло, але ефект від неї вже відомий - всі подивилися як мінімум посміхнулися, а як максимум - розсміялися.
Примітно, що для антиприкладу у ролику використані знімки, що нагадують роботи "верхолазів" Mustang Wanted і Віталій Раскалов.
Фото: Знімки відомого російського руфера Віталія Раскалова завжди на висоті
До речі, японські телеглядачі зараз насолоджуються відмінною рекламою популярної гри World of Tanks.