Співробітники авіакомпанії дуже грубо поводяться з пасажирами
Пасажирку, яка планувала скористатися послугами МАУ, що з 15 січня посилила правила перевезення ручної поклажі, аби відправитися в Берлін, відмовлялися пускати в літак через те, що її ручна поклажа була більше на півсантиметра через кишеньку, що стирчала.
Потерпіла Вікторія Васильєва описала інцидент на своїй сторінці в Facebook, сказавши, що МАУ чинить свавілля. Вона також опублікувала фото співробітниці, яка грубо з нею обійшлася.
Жінка розповідає, що її безцеремонно висмикнули з черги і відвели на вимірювання ручної поклажі, де виявилося, що кишенька, яка стирчала, не вписується в належні норми.
"Підлітає до мене ззаду дівчина, яка на фото, і так, знаєте, по-гестаповськи, швидко ходімо, каже мені й свій чемодан прикладайте на контрольні обміри, він у вас не cabin size", - пише Вікторія.
Також вона розповідає, що їй загородили прохід в літак з криками "Зіна, не пускай цю!". Коли ж Вікторія дістала вміст кишені, їй все ж таки дозволили пройти на посадку, але при цьому вказали, що потрібно навчитися розмовляти із співробітниками МАУ.
МАУ потрапила у скандал (facebook.com: Victoria Vasilieva)
Вікторія також поскаржилася, що на кріслах пасажирських сидінь немає бильців, на голову падає вода і дме на оплачених місцях аварійного виходу.
"Літаки настільки переповнені, смердючі і паршиві, що я це говорю, і це правда", - пише постраждала.
Користувачі в коментарях пишуть, що теж постраждали від "сервісу" цієї співробітниці авіакомпанії.
"Побачивши Ваші фото, навіть не здивувалася, що мова йде саме про цю співробітниці. Тоді, не знаю з якої причини, вона не пускала жінку на рейс до Тель-Авіву. Коли іноземка кричала, що вона так просто цього не залишить, ця співробітниця походжала поруч, зловтішно посміхаючись", - пише Natalya Kozak.
"Я тільки що спостерігала такий скандал з іноземцем і, здається, панночка та ж", - обурилася Nataly Kyslyakova.
"Таке враження, що все робиться проти клієнтів, а не для клієнтів. Ви, дорогі МАУ, ймовірно, днище по відношенню до клієнтів своєї авіакомпанії, і я радий. що літаю вами вкрай рідко, так як поважаю себе, і щоб за 1-2 см до мене прикопався ваш співробітник, і потрібно було платити за пакети з DF. Далеко підете, товариші", - висловився Sergey Chernikov.
До речі, "Украерорух" загрожує МАУ відмовою в навігаційних послугах.
Також ми повідомляли, що посадових осіб МАУ підозрюють у розкраданні коштів аеропорту "Бориспіль".