Зворушливий ролик про різдвяну подорож плюшевих ведмедиків став хітом мережі
За тиждень його побачили більше семи мільйонів користувачів
Лондонський аеропорт Хітроу опублікував оригінальний рекламний ролик, головна роль у якому дісталася парі плюшевих ведмедів.
За сюжетом ролика Coming Home for Christmas, сімейна пара плюшевих ведмедів відправляється в подорож, щоб провести Різдво з родиною. Ведмедики не звикли до польотів, тому розгублено ходять по аеропорту, з побоюванням ступають на ескалатор і не можуть зняти багаж з стрічки.
У фіналі відео іграшки перетворюються в справжніх бабусю і дідуся, яких зустрічають онуки. Слоган відео вибраний дуже точно: "Повернення додому – найкращий подарунок".
За тиждень після публікації ролика в мережі, він набрав понад 7 млн переглядів в Facebook і YouТube.
До речі, канадський ведмідь виконав тверк і став зіркою мережі.